Ogłoszenie

71. Data: 2012-11-04 21:37:03

Temat: Re: Ogłoszenie
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
news:ws7cfz2m6vdk.fohafbvwhyzo.dlg@40tude.net...

> Ależ ja absolutnie nie zamierzam ubiegać się o złote jabłko :) O nie.
> Po pierwsze nie czuję się wierną uczestniczką psp ;), a po drugie swoją
> ziemską nagrodę już otrzymałam :) Ciekawa tylko byłam, czego następca
> Parysa może żądać, skoro praktycznie wszystko ma? Bo czegoś przecież w
> zamian za jabłko żądać musi, skoro pretenduje do roli następcy Parysa :)
>
> Z czystej sympatii jednak zaproponować mogę zupę dyniową z imbirem,
I koniecznie z wanilią i odrobiną goździków- i do tego troszkę migdałów albo
pestek moreli:-) Uwielbiam- bo to najlepsza zupa na świecie

>pierogi
> z grzybami, sernik cytrynowy i aromatyczną kawę w miłym, w miarę
> 'rozumnym'
> (skoro ubywa Ci rozumu ;) towarzystwie ;)

No to w takim razie nie pozostaje mi nic innego, jak ogłosić Cię
zwycięzczynią:-))) Serdecznie gratuluję!

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

72. Data: 2012-11-04 21:41:36

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-04 22:37, Chiron pisze:

> I koniecznie z wanilią i odrobiną goździków- i do tego troszkę migdałów

O rzesz.. znaczy, cza będzie piąty wariant robić, bom o migdałach
zapomniała ;)

73. Data: 2012-11-04 21:54:19

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 4 Nov 2012 22:37:03 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> I koniecznie z wanilią i odrobiną goździków- i do tego troszkę migdałów albo
> pestek moreli:-) Uwielbiam- bo to najlepsza zupa na świecie

Też uwielbiam :) Dodaję jeszcze odrobinę cynamonu i gałki muszkatołowej. A
czasami curry. I dość często mleczko kokosowe. Pycha :)

> No to w takim razie nie pozostaje mi nic innego, jak ogłosić Cię
> zwycięzczynią:-))) Serdecznie gratuluję!

Matkoboska, a ja taka nieuczesana, nieumalowana i w bamboszach... :)
To żeś mnie załatwił! Ale dziękuję :)

Pozdrawiam,
M.

"We wsi wszyscy wszystko o wszystkich wiedzą"...
dla ciężarówki @pamięci
WALKA z siostrą
Dla Ikselci
Agata 25 lat, stawiam świeczkę dla ciebie Agato.