Ogolnie...

11. Data: 2010-01-21 22:05:53

Temat: Re: Ogolnie...
Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości
news:hjaic5$t4k$1@news.onet.pl...

> Ot co racja to racja.
> To żyjcie sobie tu robaczki, a ja idę żyć do siebie,
> bo dziś naprawdę ledwo żyje ;-)
> ENder

ojej, co sie stało?

kiwiko

12. Data: 2010-01-21 22:06:59

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kiwiko pisze:
> Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości
>
> ojej, co sie stało?

Wykończyła go sałatka z homara z estragonem na zlocie ludzi sukcesu.

--

Paulinka

13. Data: 2010-01-21 22:10:12

Od: narciasz <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jan 21, 4:43 pm, DLO20 <d...@g...pl> wrote:

> I czego od nich chcesz.Grupa to jedyne zycie jakie maja pozwol im wiec zyc.

Nie bede rozwijal przed panem filozoficznego systemu Savarina.
- Lecz czymze jest cala estetyka, poezja, moralnosc, charleston,
synkopa, druga rzeczywistosc, ksiaze Lautremon - wreszcie moj usmiech
w strone pana?

To sa tylko wywody kucharzy i sprzataczek.
- Cos panu powiem: - Cztery lata temu, podano mi w restauracji "Piel
de Nonne" pulardke mistrza Emila.
Byla faszerowana watrobkami dzikiego ptactwa z truflami i pomaranczami
w sosie z xeresu z roku szescdziesiatego trzeciego, otaczaly ja spody
karczochow po tulusku - czyli, w bialym winie z bitymi jajkami.
I wierz pan mi, zerzygalem sie po sporzyciu. Tfu!

14. Data: 2010-01-21 22:12:44

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

narciasz pisze:

> [...]
> karczochow po tulusku - czyli, w bialym winie z bitymi jajkami.
> I wierz pan mi, zerzygalem sie po sporzyciu. Tfu!

Sporzycie bywa trujące.
--

Paulinka

15. Data: 2010-01-21 22:14:12

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hjaj3n$qha$24@node1.news.atman.pl...

> Wykończyła go sałatka z homara z estragonem na zlocie ludzi sukcesu.
>
> --
>
> Paulinka

ale pożyje jeszcze?
martwię się...

kiwiko

16. Data: 2010-01-21 22:16:38

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kiwiko pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:hjaj3n$qha$24@node1.news.atman.pl...

> ale pożyje jeszcze?
> martwię się...

Silny jest, bo 150 bierze na klatę. Nie wiem co to znaczy, ale ufam
naiwnie w jego możliwości.

--

Paulinka

17. Data: 2010-01-21 22:20:01

Od: narciasz <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jan 21, 5:12 pm, Paulinka <p...@w...pl>
wrote:

> Sporzycie bywa trujące.
> --
>
> Paulinka

nie schodz do parteru - zatem. Jesli zejdziesz - po... - wypluj!

Zaiste jest prawda:- Gdy badziew, poczuje sie zbratany z idiota...
- Coz. Sila wyzsza.

18. Data: 2010-01-21 22:25:08

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

narciasz pisze:

> nie schodz do parteru - zatem. Jesli zejdziesz - po... - wypluj!
>
> Zaiste jest prawda:- Gdy badziew, poczuje sie zbratany z idiota...
> - Coz. Sila wyzsza.

Prawda szpanuje tym, że potrafi pisać w ojczystym języku.
A potrafisz zrobić jajecznicę?

--

Paulinka

19. Data: 2010-01-21 22:25:50

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hjajlq$qha$26@node1.news.atman.pl...

> Silny jest, bo 150 bierze na klatę. Nie wiem co to znaczy, ale ufam
> naiwnie w jego możliwości.
>
> --
>
> Paulinka

dzięki, więc mogę spać spokojnie :)

kiwiko

20. Data: 2010-01-21 22:29:33

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 21-styczeń-10, gdy narciasz wymamrotał:

> Zdumial sie Piotr swiety, zdziwil, spytal bialego aniola:
> "Kto z ziemi tak rozpaczliwie i glosno o pomoc wola?
> Ktoz to tak cierpi okrutnie, az serce lekiem napawa?".
> I spojrzal aniol ze smutkiem, i szepnal z cicha: .....
>
> tren R <t...@n...sieciowy> wola

wołał ten ci tren R, wołał do bólu aż!
zjawił się i pomógł mu kolega narciasz

pytania Robakksa - PARADOKS
OT samo życie.
Manorexia.
Wyklad online "KOMUNIKAT OTWARTY - EFEKTYWNE BUDOWANIE I ZARZĄDZANIE RELACJAMI"
kanadyjskie wynurzenia Rydzyka o Polakach