Ogolnie...

41. Data: 2010-01-25 18:03:58

Temat: Re: Ogolnie...
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> wrote in message
news:hjkm7e$80$4@atlantis.news.neostrada.pl...

> Ale czy prawdziwa?
>
> Ewa

Prawdziwa acz subiektywna.

42. Data: 2010-01-25 18:04:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Jan 2010 18:28:50 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Bo dużo kunsztownych filmów obejrzała?

Nic o tym nie wiem, ale gdyby nawet, to nie sądzę, aby na podstawie tego
rodzaju filmów sobie wyrobiła zdanie.

> W kwestii rozmiarów to już pierwszy z brzegu urolog

To jakiś pierwszy z brzegu urolog wypowiedział się przeciwnie, niż ona?

> więcej widział niźli
> Szulim tych filmów.

Szulim, jak przypuszczam, ma większą styczność i obeznanie z damskimi
opiniami (w tym nt. zalet wymiarów w erekcji, nie spoczynkowych), niż
pierwszy z brzegu urolog.

--

Ikselka.

43. Data: 2010-01-25 18:22:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Jan 2010 18:58:08 +0100, medea napisał(a):

> Ale czy prawdziwa?

Dla 90 procent społeczeństwa jest. Jak reklama. Jeden diabeł.
Pozostałe 5 procent wie samo, bez TV i reklamy, co jest dobre, i w tym
konkretnym przypadku (rozmiary) następuje zbieżność, co jest baaardzo
rzadkie, więc może te ostatnie 5 procent, składające się z niezdecydowanych
niedowiarków, powinno się nad tym zastanowić :P
--

Ikselka.

44. Data: 2010-01-25 18:46:30

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Dla 90 procent społeczeństwa jest. Jak reklama. Jeden diabeł.

Czyli i dla Ciebie, skoro jako argument przytaczasz to, co powiedziała
pani Szulim. :)

Ewa

45. Data: 2010-01-25 18:53:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Jan 2010 19:46:30 +0100, medea napisał(a):

> Czyli i dla Ciebie, skoro jako argument przytaczasz to, co powiedziała
> pani Szulim. :)

Jako potwierdzenie mojej opinii. Używam mediów jako narzędzi, a nie one
mnie :-)
--

Ikselka.

46. Data: 2010-01-25 19:08:38

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Jako potwierdzenie mojej opinii. Używam mediów jako narzędzi, a nie one
> mnie :-)

Ostatnio jakaś tam pani redaktor z mediów miała okazję pomacać pana
Beckhama. I okazało się, co zresztą wykrzyczała w mediach, że medialna wizja
Beckhama poniżej pępka jest tak jakby dziełem operatorów Photoshopa.
[http://www.pudelek.pl/artykul/22399/beckham_ma_male
go/]
I to by było tyle w temacie wypełnienia męskich gaci.

Qra

47. Data: 2010-01-25 19:45:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Jan 2010 20:08:38 +0100, Qrczak napisał(a):

> [...]
> [http://www.pudelek.pl/artykul/22399/beckham_ma_male
go/]
> I to by było tyle w temacie wypełnienia męskich gaci.

Pudelka nie czytowywam. Cały czas (no, powiedzmy do tej pory) usiłowałam
DYSKRETNIE zasygnalizować, że wymiary męskiego organu płciowego w stanie
spoczynku (jak sądzę wobec owej pani redaktor takie były) nijak się mają do
wymiarów w stanie wz...budzenia - a tylko te wzbudzone są poddawane
społecznym już wręcz dyskusjom, jako istotne dla, nazwijmy to, sprawy :-)
--

Ikselka.

48. Data: 2010-01-25 20:07:48

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do wymiarów w stanie wz...budzenia - a tylko te wzbudzone są poddawane
> społecznym już wręcz dyskusjom, jako istotne dla, nazwijmy to, sprawy :-)

Wiesz... ja nie trzymam linijki koło łóżka.

Qra, ale ja to truskawek z cukrem, ba w ogóle jakoś truskawek nie jadam

49. Data: 2010-01-25 20:16:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Jan 2010 21:07:48 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Wiesz... ja nie trzymam linijki koło łóżka.

Ja też nie. Ale masz pojęcie, ile to jest 10, 20, 30 cm, to i masz pojęcie,
ile to jest między 20 a 30?
No ale i tak mam przewagę nad Tobą, bo ja np. wiem, ile cm jest od końca
mojego kciuka do pierwszego stawu zgiętego palca wskazującego tej samej
dłoni. 10. :-)

> Qra, ale ja to truskawek z cukrem, ba w ogóle jakoś truskawek nie jadam

Że co?
--

Ikselka.

50. Data: 2010-01-25 20:21:12

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]
> No ale i tak mam przewagę nad Tobą, bo ja np. wiem, ile cm jest od końca
> mojego kciuka do pierwszego stawu zgiętego palca wskazującego tej samej

To pewnie swoimi dłońmi zmierzyłabyś wąż strażacki nie przymierzając ;)

Chyba sobie odpuszczę dzisiaj, nie dam rady przeczytać tej zimowej
nawałnicy postów, a jeśli dam to wstanę z sowami jutro ;)

--

Paulinka

pytania Robakksa - PARADOKS
OT samo życie.
Manorexia.
Wyklad online "KOMUNIKAT OTWARTY - EFEKTYWNE BUDOWANIE I ZARZĄDZANIE RELACJAMI"
kanadyjskie wynurzenia Rydzyka o Polakach