Ogólnopolska ankieta kapciowa ;-)

21. Data: 2010-09-03 12:44:37

Temat: Re: Ogólnopolska ankieta kapciowa ;-)
Od: "Jagna W." <w...@a...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" <o...@a...pl> napisał

> z drewnianą podłogą, bez szatni, ubrania wieszane na wieszaku w klasie
> (stał w każdej sali),

Ouch, to tam musiał być niezły wozduch ;-) Zwłaszcza zimą.

Pzodrawiam
JW

22. Data: 2010-09-03 13:03:53

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagna W." <w...@a...eu> napisał w wiadomości

> Użytkownik "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl> napisał w wiadomości

> A nauczyciele zmieniają? :)
> I pozostała kadra?

Nie pamiętam jak nauczyciele, ale "pozostała kadra" w postaci woźnych i
kucharek to miała przydziałowe buty robocze, tak koszmarne, że mi się do
dziś po nocach śnią ;-)

Agnieszka

23. Data: 2010-09-03 13:11:46

Od: "Jagna W." <w...@a...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał

> Nie pamiętam jak nauczyciele, ale "pozostała kadra" w postaci woźnych i
> kucharek to miała przydziałowe buty robocze, tak koszmarne, że mi się do
> dziś po nocach śnią ;-)

Szarozgniłozielone, wiązane szmaciaki do kostek, bez pięt i nosków? ;-)
Wiesz, jak tak patrzę na dzisiejszą modę, to nie wiem, czy nie zrobiłyby
furory wśród dzisiejszych nastolatek ;-)

Pozdrawiam
JW

24. Data: 2010-09-03 13:26:15

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał

> Szarozgniłozielone, wiązane szmaciaki do kostek, bez pięt i nosków? ;-)

Otototo.

> Wiesz, jak tak patrzę na dzisiejszą modę, to nie wiem, czy nie zrobiłyby
> furory wśród dzisiejszych nastolatek ;-)

Moda dzisiejszych nastolatek też mnie po nocach straszy ;-)

Agnieszka

25. Data: 2010-09-04 08:08:27

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 3 Sep 2010 14:35:55 +0200, Jagna W. napisał(a):

> Użytkownik "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl> napisał w wiadomości

> A nauczyciele zmieniają? :)
> I pozostała kadra?
Ja przebieram :) choćby z wygody i nawet kupiłam buty na tej specjalnej
podeszwie żeby śladów nie zostawiać :). My jednak te nowoczesne wykładziny
mamy tylko w jednej sali, a tam obowiązuje obuwie sportowe, nauczyciela
też, bo jak prowadzić zajęcia ruchowe w innych butach, głupio jakoś.
Natomiast zimą nie wyobrażam sobie żebym wytrzymała w ciepłych butach więc
zmieniam najchętniej ze wszystkich :)

--
w_e

26. Data: 2010-09-04 08:16:59

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 1 Sep 2010 15:25:12 +0000 (UTC), Jana napisał(a):

> Na pierwszego września mam szkolne pytanie. Od lat nurtuje mnie geograficzne
> występowanie zjawiska zmieniania obuwia w szkole.

Śląsk, zmiana obuwia obowiązuje do października do kwietnia, maja, zależy
od pogody. Każda klasa ma swoją szatnię zamykaną na kłódkę więc i kurtki i
buty można bez problemu zostawić.

--
w_e

27. Data: 2010-09-06 20:50:15

Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl> napisał w wiadomości

> Przecież koszmarnie niszczą się nawet te nowoczesne wykładziny super hiper
> szkolne....

Na marginesie: widziałem jakoś niedawno zdjęcie z bodajże egzaminu
maturalnego. Pisanego na sali gimnastycznej. Maturzyści poodstrajani jak...
jak maturzyści, garnitury, koszule, krawaty, białe bluzki, eleganckie
spódniczki. I buty. Adidasy "halówki" oraz wszelkiej maści pepegi... Bo
przecież na sali gimnastycznej jest: Baczność! PARKIET, Spocznij i mógłby
się co zrobić? Porysować by się mógł.A wtedy Pana od WuEfu by apopleksja
pewnie trafiła...
Studniówki obecne pokolenie chyba w 100% w knajpach ma wyprawiane, ale
pierwsza moja myśl brzmiała "ciekawe, czy na studniówkę też musieli w
pepegach przyjść?"

J.

28. Data: 2010-09-07 08:22:10

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
> pepegi... Bo przecież na sali gimnastycznej jest: Baczność! PARKIET,
> Spocznij i mógłby się co zrobić? Porysować by się mógł.A wtedy Pana od

Na salach gimnastycznych to coraz rzadziej jest parkiet, a coraz częściej
jakaś taka wykładzina. I ona od szpilek to się nie tyle rysuje co
dziurawi... No szlag mnie mało nie trafił, jak się prawie zapadłam na
ostatnim zakończeniu roku u syna. Nie nie mogłam siedzieć i trzymać nóg w
górze, bo film kręciłam ;-)

Agnieszka

29. Data: 2010-09-07 12:55:55

Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Wrz, 10:22, "Agnieszka" <a...@z...pl> wrote:

> [...]
> dziurawi... No szlag mnie mało nie trafił, jak się prawie zapadłam na
> ostatnim zakończeniu roku u syna. Nie nie mogłam siedzieć i trzymać nóg w

No nie, tam był parkiet, ewidentnie. Zresztą, nawet jeśli, wystarczy
zakazać wchodzenia na toto w szpilkach, wystarczyłoby...

J.

30. Data: 2010-09-08 15:06:47

Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego ślicznego dnia Jagna W. dokonał/a produkcji posta :

> Użytkownik "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl> napisał w wiadomości

> A nauczyciele zmieniają? :)
> I pozostała kadra?
>
> Pozdrawiam
> JW

u nas tak.

JoAsienka **gg 1489928
Człowiek staje się mądry z wiekiem.
Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny

Dwulatek i prawdopodobna śmierć matki
Zapraszamy do liceów dla dorosłych dla zapracowanych. Wspomaganie kształceniem na odległość. http://www.mlo.profesorn et.pl Istniejemy 10 lat. Uczą się u nas Polacy pracujący w różnych krajach.
(off-topic) Zaproszenie do udziału w badaniu psychologicznym (Instytut Psychologii UJ)
Kto krzywdzi dzieci?
Pyskowanie