Ogród i komputer

1. Data: 2004-12-19 10:09:16

Temat: Ogród i komputer
Od: "Crimson" <c...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

W te długie zimowe wieczory chciałbym pobawić
się programem komputerowym do projektowania ogrodu.
Jaki program polecicie? Chodzi mi o porządny, sprawdzony software.

--
-Crimson-

2. Data: 2004-12-21 00:43:48

Temat: Re: Ogród i komputer
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> W te długie zimowe wieczory chciałbym pobawić
> się programem komputerowym do projektowania ogrodu.
> Jaki program polecicie? Chodzi mi o porządny, sprawdzony software.

Jesli tylko pobawic to jakis darmowy :)
Na reszte szkoda kasy.

Elfir

3. Data: 2004-12-21 08:26:54

Od: "Crimson" <c...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elfir" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> Jesli tylko pobawic to jakis darmowy :)
> Na reszte szkoda kasy.

Dzięki za radę.
W międzyczasie wpadł mi w ręce `Garden 3D`
w mojej ocenie łopata obornika jest więcej warta ;))

--
-Crimson-

4. Data: 2004-12-28 23:01:29

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> W międzyczasie wpadł mi w ręce `Garden 3D`
> w mojej ocenie łopata obornika jest więcej warta ;))

Najwiekszym problemem dla mnie jest w tych programach brak mozliwosci
latwego roznicowania wysokosci terenu w formie stoku lub urwiska. Mozna
postawic pagorek o mniej lub bardziej stromych zboczach, ale nie mozna
zrobic np. murka oporowego ze schodami. Albo mozna, ale jeszcze nie wpadlam
na to jak? :)
Poza tym mam wrazenie, ze ksztalty roslin sa bardzo dowolne i nie maja wiele
wspolnego z rzeczywistoscia.

Elfir

5. Data: 2004-12-29 09:35:36

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Poza tym mam wrazenie, ze ksztalty roslin sa bardzo dowolne i nie maja
wiele
| wspolnego z rzeczywistoscia.

Najspanialej wyglądają sylwetki tulipanów po 10 latach w ogrodzie :-))))))))
[wzrost idzie w parze z wiekiem wg twórców tego dzieła]

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2004-12-29 14:43:25

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Dec 2004 10:35:36 +0100, Basia Kulesz napisał(a):

> Najspanialej wyglądają sylwetki tulipanów po 10 latach w ogrodzie :-))))))))
> [wzrost idzie w parze z wiekiem wg twórców tego dzieła]

:D

Ostatnio widziałam w sieci projekt ogrodu zrobiony w Corelu, jesli ktoś w
miarę sprawnie umie sie nim posługiwać to jest chyba dobry pomysł.

Pozdrawiam
Marta

7. Data: 2004-12-29 20:39:15

Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ostatnio widziałam w sieci projekt ogrodu zrobiony w Corelu, jesli ktoś w
> miarę sprawnie umie sie nim posługiwać to jest chyba dobry pomysł.

Sam rysuje w corelu ale to nie jest program do projektowanie ogrodów lecz do
rysowania ot taki elektroniczny ołówek - zupełnie co innego niż większość
programów do ogrodów ...z których wg mnie wart zainteresowania jest jedynie
3d landscape designer

Pozdrawiam
Jack

8. Data: 2004-12-29 20:42:38

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29 Dec 2004 21:39:15 +0100, w...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
> programów do ogrodów ...z których wg mnie wart zainteresowania jest jedynie

Przecież nie napisałam, że to program do projektowania ogrodów:)
Ale na pewno daje wieksze możliwosci niz typowy do projektów.

Pozdrawiam
Marta

9. Data: 2004-12-29 20:52:07

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:

> Przecież nie napisałam, że to program do projektowania ogrodów:)
> Ale na pewno daje wieksze możliwosci niz typowy do projektów.

A ile mozliwosci daje zwykly olowek!

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

10. Data: 2004-12-29 21:55:57

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra napisał(a):

> Przecież nie napisałam, że to program do projektowania ogrodów:)
> Ale na pewno daje wieksze możliwosci niz typowy do projektów.

Corel? Przecież to 2D.

--
richo

juka - pomocy!!! pilne