Ogród zamkowy

1. Data: 2000-03-11 21:45:36

Temat: Ogród zamkowy
Od: "Staszek Nowak" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słyszałem (jest to wiadomość niepotwierdzona i jeszcze niesprawdzona przeze
mnie), że na Wawelu ma powstać jakiś wielki ogród tzn. podobno planowana
jest wielka ilość nasadzeń najróżniejszych roślin. Nie wiem czy powinienem
się bać czy cieszyć!? Kilka dni temu tam byłem i widziałem bardzo ładnie
kwitnące krokusy. Czy może Ktoś z Szanownych Ogrodników wie co nieco na ten
temat i mógłby zdementować lub potwierdzić tę informacje. Jeśli jest to
tylko plotka - z góry przepraszam.

Kłania się nisko zaintrygowany
Staszek