Ogrody w "Polityce"

1. Data: 2000-08-03 14:19:33

Temat: Ogrody w "Polityce"
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Normalnie sie załamałem! :-)))))))
Nie mam 2400 gatunków np. drzew.
Nie mam wszystkich iglaków na świecie.
Nie mam hektarów ogrodu.
Nie mam robotnej żony, ktora chciałaby badylki pielęgnować.
Nie znam łacińskich nazw różnego "badziewia", ba nawet nie bardzo wiem
jak się nazywa część z tego co mam.
CO JA TU MIĘDZY WAMI ROBIĘ????!!!!
A Ty Robalku z tym Twoim balkonikiem?

Dobrze jednak, że mam swojš kolekcję winorośli i niezłe poczucie humoru,
które kazało mi napisać ten post. :-))))))))))))))))))))))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

2. Data: 2000-08-04 04:26:37

Temat: Re: Ogrody w "Polityce"
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
A ja miesiac temu tez w "podrzednym sklepie ogrodniczym" kupilam hortensje
debolistna. Do szczescia brakuje mi jeszcze tylko hortensji serrata
"Bluebird" - a moze ktos ja ma i uszczesliwi mnie sadzonka?
A tak przy okazji to masz w ogole zone?
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

Janusz Czapski

3. Data: 2000-08-04 07:31:13

Od: "Lilla" <l...@e...flt.krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wiesia Karpowicz <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1Cri5.13560$c...@n...tpnet.pl...
> [...]
> debolistna. Do szczescia brakuje mi jeszcze tylko hortensji serrata
> "Bluebird" - a moze ktos ja ma i uszczesliwi mnie sadzonka?

... stopniowo przechodzimy do konkretow? ;-)))

Pozdrawiam
Lilla

4. Data: 2000-08-04 08:35:02

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Wiesia Karpowicz napisał(a):

> A tak przy okazji to masz w ogole zone?

A jest na stanie inwentarza (jeszcze żywego). :-)
Tylko coś taka jakoś mało robotna w ogrodzie.
Pozdrawiam :-)
Janusz

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

5. Data: 2000-08-06 16:42:39

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote in message <3...@l...pl>...

>A jest na stanie inwentarza (jeszcze żywego). :-)
>Tylko coś taka jakoś mało robotna w ogrodzie.
>Pozdrawiam :-)
>Janusz

Wnioskuje z tego, ze chetniej pracuje przy kwiatach niz przy Twoim winie.
Pozdrowienia dla zony Wiesia

6. Data: 2000-08-07 21:24:46

Temat: Odp: Ogrody w "Polityce"
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko coś taka jakoś mało robotna w ogrodzie.

Janusz, mamy wspólny "problem":-),
ale patrząc z drugiej strony mamy szczęście, że nie musimy się spierać w
rodzinie na tematy ogrodnicze:-).
Ja swojej małżowince zapowiedziałem teraz, że jeśli chce pozować do zdjęcia
w Polityce za jakieś 10-20 lat, to musi mi niestety pomagać:-)

Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

7. Data: 2000-08-08 00:18:22

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Normalnie sie załamałem! > Nie mam > Nie mam > Nie mam
> Nie mam > Nie znam

A ja się ogromnie cieszę, że znam osobiście kilka osób (chyba pięć) o
których opowiada "Polityka", na równi z tym, że znam całe mnóstwo
plrecogrodników i innych, o których "Polityka" nie mówi.
:-)

Pozdrowienia
p...@r...pl

--