"Ogrody" - winorośla ( długie)

11. Data: 2002-08-26 11:48:04

Temat: Re: "Ogrody" - winorośla ( długie)
Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:m62dka.j1b.ln@dns.zkz.com.pl...

> Czy Ty Janusz nie narażasz mi się tym stwierdzeniem. :-(
> Bo jak mi świta, to kupiła w zeszłym roku w Skierniewicach sadzonkę Agata
> Dońskiego
> z Twojego polecenia. Muszę w domu zajrzeć do notatek.
> Czy Ty mi aby dobrze życzyłeś?
Zawsze Ci dobrze życzę! :-)))) Jagody wielkie, grona wielkie i efektowne,
plenność wysoka, mrozoodporność bardzo dobra, odporność na choroby
znakomita. A smak??? To przecież sprawa tak indywidualna. Są po prostu
odmiany DLA MNIE smaczniejsze ( wtedy w Skierniewicach sadzonek takich nie
widziałem). Z tym, że Agat nie ma jakiegoś smaku odstręczającego. Wręcz
przeciwnie. Jest doskonale neutralny. Ma zaletę, że jest bardzo mięsisty ze
zrosniętą z miąższem skórką.
Pozdrawiam :-)
Janusz