Oj Pole...

591. Data: 2011-06-16 20:41:08

Temat: Re: Oj Pole...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Jun 2011 22:24:08 +0200, medea napisał(a):

> Hę? Ja widzę, że obarcza siebie.

Obarcza mojego - projektując.

--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

592. Data: 2011-06-16 20:41:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Jun 2011 22:25:17 +0200, medea napisał(a):

> potuskująca

He he, świetne.

Idę trochę potuskować :-D

593. Data: 2011-06-16 20:48:01

Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2011-06-16 22:20, Ikselka wrote:
> Dolicz do mojego "stażu" jeszcze 7 lat 3-)

Fiu, fiu. Wcześnie zaczynaliście ;-)

> A Tobie idzie dobrze, czy źle?

A dziękuję, generalnie idzie mi nieźle. Chociaż szczęśliwie doznaje też
- jak każdy *normalny* człowiek - porażek i niepowodzeń. Co pozwala mi
zachować właściwy dystans do samego siebie i mieć właściwy ogląd
*realnego* świata :-P

> Widzisz, jakby Ci tu... Są wyjątki [...]

No to już przecież ustaliliśmy wcześniej.

Piotrek

594. Data: 2011-06-16 21:53:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Jun 2011 22:48:01 +0200, Piotrek napisał(a):

> Fiu, fiu. Wcześnie zaczynaliście ;-)

To tylko kwestia definicji "zaczynania". Nie dla wszystkich "zaczynać"
znaczy "lądować w łóżku".
:->

> [...]
> - jak każdy *normalny* człowiek - porażek i niepowodzeń. Co pozwala mi
> zachować właściwy dystans do samego siebie i mieć właściwy ogląd

Czyli zgodnie z tym, co uznajesz za prawdziwe, nie wiesz, jak bardzo jest
już źle.

> No to już przecież ustaliliśmy wcześniej.

Jeśli chodzi o mnie, to ustalałam to tylko i wyłącznie z MŚK - 4 lipca
1981. I nadal trzymamy się ustaleń.

595. Data: 2011-06-16 22:22:20

Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2011-06-16 23:53, Ikselka wrote:
> To tylko kwestia definicji "zaczynania". Nie dla wszystkich "zaczynać"
> znaczy "lądować w łóżku".

W rzeczy samej. BTW, co Ty tak od razu o tym "lądowaniu w łóżku"?

> Czyli zgodnie z tym, co uznajesz za prawdziwe, nie wiesz, jak bardzo jest
> już źle.

A dasz radę przeczytać ze zrozumieniem, to co napisałem wcześniej?

Dla przypomnienia (wytłuściłem kluczowe frazy):
"jeśli wydaje Ci się, że *wszystko idzie dobrze* to oznacza tylko tyle,
że *o wszystkim nie wiesz*"

> Jeśli chodzi o mnie, to ustalałam to tylko i wyłącznie z MŚK - 4 lipca
> 1981. I nadal trzymamy się ustaleń.

Nienienie. Ustaliliśmy wspólnie tu, w tym wątku.

Cytuję:

> Tak myślę.

Tak więc nie wykręcaj się.

Piotrek

596. Data: 2011-06-16 22:27:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Jun 2011 00:22:20 +0200, Piotrek napisał(a):

> [...]
> że *o wszystkim nie wiesz*"

> Nienienie. Ustaliliśmy wspólnie tu, w tym wątku.

Nie wykręcam się. Nie określiłam powyżej terminu, od którego "tak myślę".
"Tak myślę" oznacza, że myślałam tak 30 lat temu, 26, 18, 10, 5 i teraz.

I nie przypisuj temu wątkowi ustalenia czegoś, co było ustalone 30 lat
temu.

597. Data: 2011-06-16 22:35:02

Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2011-06-17 00:27, Ikselka wrote:

> Nie wykręcam się. Nie określiłam powyżej terminu, od którego "tak myślę".
> "Tak myślę" oznacza, że myślałam tak 30 lat temu, 26, 18, 10, 5 i teraz.

Ależ moja wypowiedź nie odnosiła się do jakichkolwiek terminów. To była
prawda obiektywna w czystej postaci. Nieprawdaż?

> I nie przypisuj temu wątkowi ustalenia czegoś, co było ustalone 30 lat
> temu.

OK. Nie chcę Cię więcej nakręcać. EOT.

Dobranoc.

Piotrek

598. Data: 2011-06-17 08:18:09

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-16 19:06, Veronika pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Żeby jeszcze tak nie pluł tą paszczą.
> W trakcie śpiewania.

I dlatego właśnie unikam siadania bezpośrednio pod sceną. ;)

Ewa

599. Data: 2011-06-17 09:09:20

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-16 21:26, Ikselka pisze:

> Nie mam zdania na ten temat.

To ciekawe, że akurat na ten temat nie masz, skoro masz zdanie na każdy
inny, nawet na taki, o którym masz blade pojęcie.

Ewa

600. Data: 2011-06-17 09:35:41

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> To ciekawe, że akurat na ten temat nie masz, skoro masz zdanie na każdy
> inny, nawet na taki, o którym masz blade pojęcie.

IMO L dlatego tak przypadł do gustu XL i Chironowi, ponieważ pisze
dokładnie to, czego oni bez narażenia się na otwarty konflikt nie są w
stanie napisać.

--

Paulinka

Merlot czy Kadarka
Umówmy się na związek...
Re: Urojeniowa interpretacja pewnych faktów...
bzykanko czy pacierz
e-coli a przesady