Ojojoj! Covid19 ubezpladnia mezczyzn? Fake czy robi siem scenariusz jak z Seksmisji!?

11. Data: 2020-03-23 21:39:27

Temat: Re: Ojojoj! Covid19 ubezpladnia mezczyzn? Fake czy robi siem scenariusz jak z Seksmisji!?
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/03/2020 o 20:34, m...@g...com pisze:

> NIedoczekanIE
> ---
> NIelogicznIE
> Doczekam tak czy siak
> Tu czy tam ale
> doczekam ;P

BLAD

--
gazebo

12. Data: 2020-03-24 11:15:06

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 23 Mar 2020 15:08:26 +0000
doszła do mnie wiadomość <r5ajda$o3a$3@dont-email.me>
od gazebo <g...@j...com> :

ac-bezplodnosc-i-hipogonadyzm-u-mezczyzn/76863

>pare osob nauczylo sie czytac i pisac

Nie jestem taki pewien:
https://www.youtube.com/watch?v=iBvqoNq_ReU

13. Data: 2020-03-24 19:00:34

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24/03/2020 o 10:15, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> [...]
> doszła do mnie wiadomość <r5ajda$o3a$3@dont-email.me>
> od gazebo <g...@j...com> :

ac-bezplodnosc-i-hipogonadyzm-u-mezczyzn/76863

mylisz czasy, teraz to jest wtorny analfabetyzm, moze i mnie dotknelo,
ten wirus robi okropne rzeczy, jednakoz, moj ojciec przezyl druga wojne,
jego ojciec jakby wczesniej, ja stan wojenny, co mi moze zrobic wirus,
babcia angielska, 75 lat, wyzdrowiala i oznajmila, ze jest z innego
materialu, no i nie psuj mi bohaterow z dziecinstwa, czytalem
Przymanowskiego i Rudy zajebiscie mi sie podoba

--
gazebo

14. Data: 2020-03-25 00:01:50

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

BLADy
---
gazebo

15. Data: 2020-03-25 00:12:03

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-23 14:01, Kviat wrote:

ac-bezplodnosc-i-hipogonadyzm-u-mezczyzn/76863

> Tyle, że ohyda tego świata jest winą prawactwa i religiantów.
> Lewactwo spowodowało zdelegalizowanie niewolnictwa i spowodowało, że
> kobiety mają prawa wyborcze.

a nie mowilem...?

https://megawrzuta.pl/download/663f152d00e510344e1ed
e1bd9f6ec42.html

https://megawrzuta.pl/download/06c73eb6608e2bbb9d1a5
5a7172eb535.html

16. Data: 2020-03-25 00:14:38

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-24 19:00, gazebo wrote:

> [...]
> materialu, no i nie psuj mi bohaterow z dziecinstwa, czytalem
> Przymanowskiego i Rudy zajebiscie mi sie podoba

To strasznie musi cie uwierac w tej Anglii...?
Oni tam takich autorow nie znaja.

17. Data: 2020-03-25 00:29:47

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

no i nie psuj mi bohaterow z dziecinstwa, czytalem
> Przymanowskiego i Rudy zajebiscie mi sie podoba

To strasznie musi cie uwierac w tej Anglii...?
Oni tam takich autorow nie znaja.
---
Oglonda sobie w POLsacie ;P

18. Data: 2020-03-25 00:56:46

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 24 Mar 2020 18:00:34 +0000
doszła do mnie wiadomość <r5dhs3$ib8$1@dont-email.me>
od gazebo <g...@j...com> :

Video odpaliłeś? To było dla jaj.

19. Data: 2020-03-25 01:16:24

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-23 14:01, Kviat wrote:

> Lewactwo spowodowało zdelegalizowanie niewolnictwa i spowodowało, że
> kobiety mają prawa wyborcze.

to tak w kwestji niewolnictwa i praw wyborczych dla kobiet...
dokument z 1537 roku, jak by ktory levaczek nie wiedzial :)

"Sublimis Deus - bulla papieża Pawła III wydana w 1537 roku. Dokument o
epokowym znaczeniu, gdyż jako pierwszy uznawał godność każdego człowieka
oraz jego prawo do wolności i własności niezależnie od jakichkolwiek
kryteriów, jak na przykład rasy, narodowości czy wyznania, jednocześnie
potępiając niewolnictwo jakiegokolwiek człowieka.[1] "

https://pl.wikipedia.org/wiki/Sublimis_Deus

20. Data: 2020-03-25 01:23:29

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-25 00:29, m...@g...com wrote:
> no i nie psuj mi bohaterow z dziecinstwa, czytalem
>
> To strasznie musi cie uwierac w tej Anglii...?
> Oni tam takich autorow nie znaja.
> ---
> Oglonda sobie w POLsacie ;P

Tera po BreXi'cie mu wylaczaaa...

Szumowski super!
Wstrząsające świadectwo włoskiego lekarza ateisty z Lombardii
XL i niebieski - ozdrowiency
Permanentna peuzajonca pandemia? KOniec Swiata![JakiZnamy?] i Nowy "Wspanialy" Swiat?
Jesteśmy na wczasach...