Okazywanie niezadowolenia

1. Data: 2018-09-11 19:59:42

Temat: Okazywanie niezadowolenia
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,2390618
7,byly-kopane-i-opluwane-za-blokade-marszu-niepodleg
losci-prokuratura.html

Czyli teraz wolno kopać i bić po nerach faszystów, okazując swoje
niezadowolenie.
Słuszną drogę obrała wasza władza.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2018-09-11 23:57:20

Temat: Re: Okazywanie niezadowolenia
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-11 19:59, Kviat wrote:
> [...]
losci-prokuratura.html

> Czyli teraz wolno kopać i bić po nerach faszystów, okazując swoje

Nie dziw się, to może być już objaw tej, prawdziwej tolerancji.

"Prawdziwa tolerancja nie toleruje, tylko nietoleruje."
by. Herbert Marcuse

https://www.youtube.com/watch?v=6zoXwWQo8bk&feature=
youtu.be&t=964

Natomiast, niezadowolenie wynika bezpośrednio z teori krytyczne.

3. Data: 2018-09-12 02:05:38

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ilona" <i...@u...net> wrote in message
> [...]
>>

> Nie dziw się, to może być już objaw tej, prawdziwej tolerancji.
>
> "Prawdziwa tolerancja nie toleruje, tylko nietoleruje."

Prawdziwa tolerancja nie może obejmować tolerowania nietolerancji.
Jeśli faszystów definiuje nietolerancja to nie wolno ich tolerować! :-)

> Natomiast, niezadowolenie wynika bezpośrednio z teori krytyczne.

Z "teori krytyczne"?? A w jakim to języku?

4. Data: 2018-09-12 16:32:15

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-12 02:05, Pszemol wrote:
> [...]
> Jeśli faszystów definiuje nietolerancja to nie wolno ich tolerować! :-)

> Z "teori krytyczne"?? A w jakim to języku?

W łamanym 'amerykańskim', z nutą proletariackiej pogardy.

http://www.historiasztuki.com.pl/strony/021-05-00-AN
TYKULTURA-PODSTAWY-TEORIA-KRYTYCZNA.html

5. Data: 2018-09-12 22:08:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:
> [...]
>>

> Nie dziw się, to może być już objaw tej, prawdziwej tolerancji.
>
> "Prawdziwa tolerancja nie toleruje, tylko nietoleruje."

I to jest to.

--
XL

6. Data: 2018-09-16 15:08:26

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> http://www.historiasztuki.com.pl/strony/021-05-00-AN
TYKULTURA-PODSTAWY-TEORIA-KRYTYCZNA.html

Nietolerancja wywołuje niezadowolenie gdy zwyczajnie spostrzegamy że
krzywdzi ona niewinnych ludzi. To naprawdę proste. Nie trzeba tu doprawdy
dobudowywać różnych teorii ani mieszać w to marksizmu aby wiedzieć że
nietolerancja jakiejś liczebnie marginalnej grupy nie służy niczemu dobremu
dla całego społeczeństwa a tylko krzywdzi tych ludzi przeciw którym jest ona
skierowana.

Jak Ty się zapatrujesz na tolerancję i nietolerancję?
Czego Ty nie tolerujesz i dlaczego?

7. Data: 2018-09-16 16:36:56

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-16 15:08, Pszemol wrote:
> [...]
> przeciw którym jest ona skierowana.
>
> Jak Ty się zapatrujesz na tolerancję i nietolerancję?

Wygląda, jak byś kompletnie opacznie zrozumiał sens.

tu wersja dla niegramotnych:

https://youtu.be/6zoXwWQo8bk?t=615

i dokładnie ten moment, który odnosi się do prawdziwej tolerancji.

8. Data: 2018-09-16 16:42:53

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-16 16:36, Ilona wrote:
> [...]
>
> tu wersja dla niegramotnych:
>
> https://youtu.be/6zoXwWQo8bk?t=615
>
>  i dokładnie ten moment, który odnosi się do prawdziwej tolerancji.

i najważniejsze zdanie
'Tolerowane mniejszości, nie bardzo mają powód do rewolucji, jeśli mogą
żyć jak chca."
https://youtu.be/6zoXwWQo8bk?t=850

9. Data: 2018-09-16 17:28:13

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

7,byly-kopane-i-opluwane-za-blokade-marszu-niepodleg
losci-prokuratura.html

TYKULTURA-PODSTAWY-TEORIA-KRYTYCZNA.html

Mi to wygląda jakby to co próbujesz forsować nie miało w ogóle sensu.

Nie ma niczego obrzydliwego w tolerancji.
No chyba że w tolerancji nietolerancji.

> i najważniejsze zdanie
> 'Tolerowane mniejszości, nie bardzo mają powód do rewolucji,
> jeśli mogą żyć jak chca."

I co z tego dla Ciebie wynika?

10. Data: 2018-09-16 17:35:42

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-16 17:28, Pszemol wrote:
> [...]
>
> Mi to wygląda jakby to co próbujesz forsować nie miało w ogóle sensu.

> Nie ma niczego obrzydliwego w tolerancji.

Wynika z tego wprost, że prawicowa mniejszość, może zarządzać
większościowym lewactwem.

rzecz o ...
Przemoc adminów Sieci.
Wyszły france na spacerek
Matriarchat, niewolnictwo, wojna płci i Zagłada gatunku.
Kolejna odsłona przemocy w PDPS w Ostrowie.