Okazywanie niezadowolenia

21. Data: 2018-09-19 13:12:45

Temat: Re: Okazywanie niezadowolenia
Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ilona
No nareszcie ta co pojmuje tolerancję, w taki sposób że w imię tej "tolerancji" mogę
najszczać bezkarnie jej do pyska i jeszcze bedzie zachwycona bo jest " tolerancyjna".
Bo normalnie tolerancja kończy się tam gdzie zaczyna się przemoc, granicą jest
krzywda drugiego człowieka, tym samym tolerowanie przemocy jest po prostu stanie po
stronie oprawcy to już nie jest tolerancja tylko przemoc. I całe szczescie że jeszcze
normalnie Polacy pojmują tolerancję, bo by przecież entuzjastycznie witali wojska
niemieckie podczas napadu na Polskę w imię tej dziwnie pojetej " buraczanej
tolerancji". Czyli "łon może robić komuś krzywdę i to jest " tolerancja" ale jak
buraka złapiesz za mordę i butem ryja zgnieciesz to już niedobrze, pół wsi ryczeć
bedzie _przymoc, przymoc, przymoc, przymoc". I to idzie w tym kierunku, nagle bić
ludzi można i jest spoko, to teraz ci ludzie was towarzysze za ryje złapią i już nikt
buraki waszych ryków słuchał nie bedzie bo podobno wolno. Do tego zmierzacie za każdy
bezkarny akt przemocy, dostaniecie akt przemocy i bedziemy sie drzeć gdzie wasza
tolerancja bo musicie przecież tolerwać kopy po ryjach jakie bedziecie dostawali.

22. Data: 2018-09-19 20:10:12

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 17 września 2018 19:41:30 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:
> [...]
7,byly-kopane-i-opluwane-za-blokade-marszu-niepodleg
losci-prokuratura.html

> Nie, nie jest wolny.
> Watykan bierze haracz.

Ponieważ deficyt występuje każdego roku, to w rezultacie dług publiczny rośnie coraz
szybciej; obecnie w Polsce z szybkością ok. 5 tys złotych na sekundę. Koszty obsługi
długu publicznego kształtują się różnie, w zależności od wielu czynników, np. kursu
walutowego. W roku 2012 koszty obsługi długu publicznego wyniosły 42 mld złotych, w
roku 2013 - już 50 mld złotych. W roku 2017, uznanym przez rząd za rekordowo
korzystny dla finansów publicznych, obsługa długu publicznego wyniosła około 32 mld
złotych, co oznacza, że na obsługę długu publicznego Polska przeznacza WSZYSTKIE
subwencje z Unii Europejskiej (ok. 28 mld złotych rocznie). W przeliczeniu na
obywatela koszt obsługi długu publicznego w roku 2017 wyniósł ponad 900 zł rocznie.
Dla 5-osobowej rodziny oznacza to wydatek rzędu prawie 5 tys. złotych rocznie tylko
na obsługę długu publicznego, a przecież są jeszcze inne podatki.
A.M

> Nie spotkałem.
> Dziwnych masz kolegów.

> Bo np.faszyści nawołują do przemocy.

Za Donka nawet koncertowali:)

> To tak, jakbyś się pytał czemu zabrania się kraść

Marsz niepodległości to nie jest kradzież:)

23. Data: 2018-09-19 20:22:44

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-19 o 20:10, b...@g...com pisze:

> Ponieważ deficyt występuje każdego roku, to w rezultacie dług publiczny rośnie
coraz szybciej;

I dlatego finansują funkcjonariuszy watykańskich, żeby rósł jeszcze
szybciej?

> Za Donka nawet koncertowali:)

> Marsz niepodległości to nie jest kradzież:)

Marsz faszystów nie ma nic wspólnego z niepodległością.

Pozdrawiam
Piotr

24. Data: 2018-09-19 21:35:08

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Marsz faszystów nie ma nic wspólnego z niepodległością.
>
> Pozdrawiam
> Piotr

Trochę nacjonalizmu nie zaszkodzi, zresztą niemcy czy francuzi też są trochę
nacjonalistami.

> I dlatego finansują funkcjonariuszy watykańskich, żeby rósł jeszcze
szybciej?

Fundacja Batorego dostała fundusze norweskie.

25. Data: 2018-09-19 23:02:34

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-19 o 21:35, b...@g...com pisze:

> Trochę nacjonalizmu nie zaszkodzi,

W podręcznikach historii piszą coś innego.
Nacjonaliści kiepsko kończą.

> zresztą niemcy czy francuzi też są trochę nacjonalistami.

No i?
Skoro w USA klechy gwałcą dzieci, to polskie klechy też muszą?

Zawsze mnie śmieszą "argumenty", że gdzieś indziej też jest "coś tam".
To żaden argument. Nie ma przymusu kopiowania złych praktyk kogoś innego.

> szybciej?
>
> Fundacja Batorego dostała fundusze norweskie.

No i? Zawiesiłeś się, czy jest jakiś ciąg dalszy?
Powiększają dług Polski? Są finansowani z budżetu?
Jakiś związek z tym o czym mowa, czy tak sobie rzuciłeś, bo ci zabrakło
argumentów?

Pozdrawiam
Piotr

rzecz o ...
Przemoc adminów Sieci.
Wyszły france na spacerek
Matriarchat, niewolnictwo, wojna płci i Zagłada gatunku.
Kolejna odsłona przemocy w PDPS w Ostrowie.