Okres m.

1. Data: 2003-07-21 06:14:10

Temat: Okres m.
Od: "Monia_Sz" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem .W sierpniu mam zarezerwowane wczasy ale niestety wypada mi
wtedy okres. Co zrobić żeby go przesunąć. Słyszałam ze można to zrobić
środkami antykonc. Ale ile dni wcześniej trzeba je wziąc.
Z góry dzięki za dobre rady
Monik

2. Data: 2003-07-21 08:23:13

Temat: Odp: Okres m.
Od: "mrowka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
Musiałabyś iść jak najszybciej do ginekologa, zeby przepsiał ci tabletkli
anytykoncepcyjne, dzieki którym rzeczywiście można przesunąć termin
miesiączki. Zaczyna się je brać jednak pierwszego dnia miesiączki i przez
1-2 pierwsze cykle może wystapić plamienie, co jest chyba jeszcze bardziej
uiążliwe niż kilka dni miesiączki. A tampony są naprawdę super!!
Myslę, że troche za późno na to wpadłaś.
Pozdrawiam i miłych wakacji!
magda

Co takiego jest w drzewach owocowych co powoduje alergie
Grzybica, problem...
naturalne metody leczenia krótkowzrocznościlecze nie krótkowzroczności
[pilne] Okulista dziecięcy - okolice Warszawy
Antybiotyk - ile sie utrzymuje?