Okrywać czy nie agrowłókniną

1. Data: 2005-11-16 09:57:50

Temat: Okrywać czy nie agrowłókniną
Od: "YOU_rek" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Zamierzam okryć agrowłókniną założony we wrześniu skalniak
( wrzosy, hebe, rojniki, rozchodniki, bylice, skalnice, goździki alpejskie,
jałowce, ).
Czy to dobry pomysł i moment.
Poproszę praktyków w tym rzemiośłe o jakąś radę.
Pozdr.
YOU_rek

2. Data: 2005-11-16 10:31:57

Temat: Re: Okrywać czy nie agrowłókniną
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dlevs6$gbj$1@nemesis.news.tpi.pl YOU_rek
<j...@p...com.pl> napisał(a):

> [...]
> alpejskie, jałowce, ).
> Czy to dobry pomysł i moment.
> Poproszę praktyków w tym rzemiośłe o jakąś radę.

Hejka. Ja mam kiepskie doświadczenia z okrywaniem agrowłókniną
różaneczników. W miejscach, w których włóknina przylegała do roślin
poprzemarzały pąki. Chyba dobrze jest zrobić jakieś podpórki, żeby tego
uniknąć.
Pozdrawiam dystansująco Ja...cki

3. Data: 2005-11-16 11:06:28

Od: "YOU_rek" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> różaneczników. W miejscach, w których włóknina przylegała do roślin
> poprzemarzały pąki. Chyba dobrze jest zrobić jakieś podpórki, żeby tego

Mam podobne wątpliwości. Na próbę okryłem wczoraj część skalniaka i
zauważyłem na powierzchni agrowłókniny coś jakby zawilgocenia w miejscach
gdzie styka się z roślinami. Wygląda to tak jakby rośliny oddawały wilgoć
pokryciu.
Co prawda wczoraj była jeszcze piękna pododa i dość ciepło ponad 10 st.C. co
mogło
spowodować parowanie roślin którego w zimie nie będzie.
Sam już nie wiem czy nalezy sie tym niepokoić ?

Pozr. YOU_rek

4. Data: 2005-11-16 17:20:31

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jałowce, ).
> Czy to dobry pomysł i moment.
> Poproszę praktyków w tym rzemiośłe o jakąś radę.

Pomysł do ....., nie powiem.

awia boletus

5. Data: 2005-11-16 21:43:27

Od: "YOU_rek" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pomysł do ....., nie powiem.
>
> awia boletus

Do d...y ?
ale ze względu na agrowłókninę, pomysł jako taki wogóle, a może termin :)
Pozdr.
YOU_rek

6. Data: 2005-11-16 21:54:57

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Zamierzam okryć agrowłókniną założony we wrześniu skalniak
> Pozdr.
> YOU_rek

Według mnie lepiej położyć stroisz.

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

7. Data: 2005-11-16 22:36:44

Od: "YOU_rek" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam, Rafał Wolski
> http://ogrody.agrosan.pl/ - strona grupy pl.rec.ogrody
> http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

Teraz wszystko jasne.
Dzięki.
Pozdr.
YOU_rek

8. Data: 2005-11-16 22:37:43

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

YOU_rek wrote:

> Do d...y ?
> ale ze względu na agrowłókninę, pomysł jako taki wogóle, a może
> termin :) Pozdr.
> YOU_rek

Okrywanie jałowców, skalnic, rojników i rozchodników nie jest
do niczego potrzebne. Połóż parę małych gałązek świerkowych na hebe
i wrzos.
Co do terminu to jeszcze troszkę możesz się wstrzymać.

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net

9. Data: 2005-11-16 23:19:29

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do d...y ?

Nie, nie do d...y. Używam znacznie lepszych
określeń, takich ogrodniczych.

> ale ze względu na agrowłókninę, pomysł jako taki wogóle, a może termin :)
> Pozdr.
> YOU_rek

boletus (pozdrawiam wszystkich do końca roku)

10. Data: 2005-11-17 07:25:47

Od: "YOU_rek" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i wrzos.
> Co do terminu to jeszcze troszkę możesz się wstrzymać.

Dzieki.
Pozdr.
YOU_rek

szczepienie orzecha wloskiego