Okrywowo-cebulowe

1. Data: 2000-12-06 07:17:24

Temat: Okrywowo-cebulowe
Od: "Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

W książkach polecają sadzenie drobnych wiosennych cebulowych kwiatków w
poduchy bylin kobiercowych. Czy może ma ktoś jakieś praktyczne
doświadczenia?

--
Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2000-12-06 19:36:12

Temat: Re: Okrywowo-cebulowe
Od: "Jan Kowalski" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@z...polsl.gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:90kp8r$5tl$...@z...polsl.gliwice.pl...
> W książkach polecają sadzenie drobnych wiosennych cebulowych kwiatków w
> poduchy bylin kobiercowych. Czy może ma ktoś jakieś praktyczne
> doświadczenia?
Dobre i zle. Nie dajace sie interpolowac na inne nierozpoznane obszary.
Zbyt malo danych podajesz, co to za ksiazka? Skoro tyle napisali to pewnie
podali w jakich bylinach kobiercowych mozna to sadzic.
pozdr Jan

3. Data: 2000-12-07 18:26:27

Od: "Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Pozdrawiam, Basia.
Użytkownik "Jan Kowalski" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Zbyt malo danych podajesz, co to za ksiazka? Skoro tyle napisali to pewnie
> podali w jakich bylinach kobiercowych mozna to sadzic.

Książki nie pamiętam. Mowa była bodajże o macierzance, a mnie pasowałby
barwinek (wiem, powtarzam się do znudzenia).

P.S. Czy naprawdę muszę spędzać czas zastanawiając się nad tym, kto jest kim
na liście?

Pozdrawiam z wahaniem, Basia.

4. Data: 2000-12-08 10:05:54

Od: "Jan Kowalski" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@z...polsl.gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:90okr9$3as$...@z...polsl.gliwice.pl...
[...]
> P.S. Czy naprawdę muszę spędzać czas zastanawiając się nad tym, kto jest
kim
> na liście?
A ja zastanawiam się dlaczego nie mogę ci przesłać odpowiedzi na priv.
Jaki jest powód?
Pozdrawiam bez wahania, Jerzy.

5. Data: 2000-12-10 10:36:11

Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Książki nie pamiętam. Mowa była bodajże o macierzance, a mnie pasowałby
> barwinek (wiem, powtarzam się do znudzenia).
>
> Pozdrawiam z wahaniem, Basia.

Jeśli wystarczą Ci trzyletnie doświadczenia to proszę bardzo.
Nie znoszę pustych placków i dwa lata temu posadziłam nad cebulami właśnie
barwinek , a ponadto -goździki , ułudkę , macierzankę, karmnik , dzwonki
karpackie i jedno takie którego nazwy nie znam.
Tyle ,że nie wykopuję cebul .
Zresztą nawet gdyby trzeba je wykopać i trochę ten barwinek podziabać to
kawałki mogą iść na rozmnożenie.
Kronopio
ICQ 82543201

6. Data: 2000-12-11 11:47:49

Od: "Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kronopio" <c...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> barwinek , a ponadto -goździki , ułudkę , macierzankę, karmnik , dzwonki
> karpackie i jedno takie którego nazwy nie znam.
To może opisz, ciekawa jestem, co to takiego:)
> Tyle ,że nie wykopuję cebul .
Ale rosną i kwitną?
Mnie właśnie chodzi o takie roślinki, których wykopywać nie trzeba za
często, a które czsami dziabię - śnieżniki, śnieżyce na przykład.

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2000-12-11 23:22:05

Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl> wrote in message

> Użytkownik "Kronopio" <c...@k...net.pl> napisał w wiadomości
.............. i jedno takie którego nazwy nie znam.
> To może opisz, ciekawa jestem, co to takiego:)

Kępiasta bylina o wysokości ok.30 cm , szerokość docelowo ? Nie wiem ,
ciągle jeszcze się rozrasta.
Wiosną wiechetki małych ,białych kwiatków ( chyba czteropłatkowych) na
łodyżkach , niezbyt ozdobne.
Liście to miniaturki takich jakie posiada mlecz , ciemnozielone .
Łodyżki na wpół zdrewniałe.
Ogólnie najlepiej wsiądź w byle jaki środek transportu i oglądnij własnymi
oczami.
Ukorzenia się łatwo , jak Ci się spodoba to sobie możesz nabyć drogą
niekoniecznie kupna.

Na razie tak ( tfy na paskudę urok).

Pozdrawiam serdecznie acz przesądnie
--