Okulary

1. Data: 2003-03-15 11:12:40

Temat: Okulary
Od: "Adam" <t...@f...bo.spam> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Bylem u okulisty i mam wade wzroku - -1,0 na L i -0,5 na P - wiec chyba nie
az tak strasznie, aczkolwiek meczy mnie to na wykladach. Chce sobie kupic
okulary, ale sek w tym ze nie bardzo wiem gdzie sie udac ? Czy ktos moze
polecic jakies dobre miejsce ( W-wa) coby mnie do konca z kasy nie ogolocili
a jednoczesnie zeby okulary byly w miare dobre - prawde mowiac nie bardzo
sie na tym znam bo to moje pierwsze :-) chcialbym wydac gdzies tak do 300
zl. Czy recepta od lekarza daje w ogole jakas znizke ? (kasa branzowa)

Adam

2. Data: 2003-03-15 11:25:54

Temat: Re: Okulary
Od: "balt" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <t...@f...bo.spam> napisał w wiadomości

> zl. Czy recepta od lekarza daje w ogole jakas znizke ? (kasa branzowa)

5,6 zł
zdrowka ;-)

3. Data: 2003-03-15 14:37:17

Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam dokladnie taka sama wade i tez mnie ona denerwowala. W Slupsku
znalazlem piekne okulary za 180.
Zastanawiam sie tylko co jest w nich takiego drogiego?
Szkla sa tanie, jednak ramki to przegiecie. Widzialem takie zwyczajne po
500 zl. Niedosc ze pewnie kradzione w Niemczech to jeszcze taka cena?!

BTW kupilem na probe okulary u ruskow za 10 zl, pomierzylem laserkiem
soczewki i wszystko jest ok. No i te okulary nie roznia sie niczym od tych
za 500 zl. Ale zeby sie ludzie nie czepiali to kupilem tez normalne za
kilkanascie razy wiecej.

--
Wise Man
Uwazajcie na osobe podszywajaca sie pod moj nick.

4. Data: 2003-03-15 15:46:14

Od: "WiseMan" <W...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>soczewki i wszystko jest ok. No i te okulary nie roznia sie niczym od tych
>za 500 zl. Ale zeby sie ludzie nie czepiali to kupilem tez normalne za

Malo tego okazalo sie teraz, ze te okulary maja platynowe oprawki i
magnetyczne dociskacze do uszu, ktore powoduja, ze teraz w koncu skonczyl mi
sie problem z wylewajacym sie miodem z uszu. Rulezz Ruski, rulezzz podrobki.

--
Wise Man
Uwazajcie na osobe podszywajaca sie pod moj nick.
#GG: 3227861
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

5. Data: 2003-03-15 18:35:46

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> --
> Wise Man
> Uwazajcie na osobe podszywajaca sie pod moj nick.

A ROZSTAW SOBIE ZMIERZYLES?
BOZEEEEEEEEEEEEEEE....nie mam zadnego wlasnego interesu z optykiem, ale jak
jestem na targu to kopie ruskim w stoly z okularami.
Zdajecie sobie sprawe, jak strasznie sobie mozna zniszczyc oczy ruskimi
okularami? Tam sa szerokie rozstawy zrenic - na 70-76 mm, srednia w Polsce
to 64. Zastanowcie sie nad glupota, nim cos zrobicie.
Do przyjecia jest kupienie sobie okularow u nich za 10-20 zl, ale nalezy
potem wymienic szkla ( zamowione u optyka ) i dopilnowanie aby udalo sie
wstawione odpowiednio scentrowac na rozstaw - to informacja dla biednych i
kutew:-)))

casus

6. Data: 2003-03-15 18:41:45

Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeciez mowie ze dokladnie mierzylem wszystko laserkiem. Swoj rozstaw
znam. Okulary mozna bylo przyjac.
Ale i tak ich nie nosze. Chodzi glownie o roznice w cenie. Ramki ruskie
bylo ok, soczewki mozna wywalic (btw wtedy widzialem nawet fotochromy za 20
zl i jakie ladne)

7. Data: 2003-03-15 18:46:39

Od: "WiseMan" <W...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>wstawione odpowiednio scentrowac na rozstaw - to informacja dla biednych i

Co tak sie zazysz!!!? Masz jakis problem!!!!?
Rosyjskie rzeczy zawsze byly bardzo solidne i przewaznie bily na glowe te
amerykanskie tandetki czy japonskie lub niemieckie jednorazowki. Widocznie
masz male pojecie wiec nie wcinaj sie do rozmowy
--
Wise Man
Uwazajcie na palanta podszywajacego sie pod moj nick.

8. Data: 2003-03-15 22:33:27

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> --
> Wise Man
> Uwazajcie na palanta podszywajacego sie pod moj nick.

o jednorazowkach czlowiek o inteligencji nieznacznie powyzej inteligencji
konia wie, ze sa tylko zastepstwem w naglych przypadkach - np zbicie
okularow podczas delegacji. Wiesz?
Pojecie mam , bo jestem specjalista chorob oczu i mam wieksze do tego prawo,
niz Ty.
Wiec to TY , znizajac sie do poziomu Twoich wypowiedzi, nie wcinaj sie.

casus

9. Data: 2003-03-15 23:26:51

Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Casus nie rozmawiaj z tym ignorantem.

--
Wise Man
Uwazajcie na osobe podszywajaca sie pod moj nick.
#GG: 3226283

szwy / ile ?
ponawiam pytanie :(
pęknieta miednica - zrastanie