Okulary ajurwedyjskie...

1. Data: 2010-10-04 20:45:45

Temat: Okulary ajurwedyjskie...
Od: Roman Smolkowski <R...@n...ma.adresu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam pytanie - czy ktoś z Was używał ich? Zastanawiam się, bo dużo jest w
sieci, ale głównie zachęty sprzedawców, a ja chciałbym spytać jak to z
tym jest od strony użytkownika.

Jaki był skutek i po jakim czasie?

Pozdrawiam,
Romek

2. Data: 2010-10-04 22:21:01

Temat: Re: Okulary ajurwedyjskie... [UWAGA - CROSSPOST]
Od: Koziołek <d...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman Smolkowski napisał:
> [...]
> sieci, ale głównie zachęty sprzedawców, a ja chciałbym spytać jak to z tym

Hm... Powiem Ci, jak to z nami było: gdy skończyliśmy Bardzo Dużą Robotę
(oklejanie kilku witryn folią OWV) i zaczęła nam odpierdzielać głupawka,
resztami z czarno zadrukowanej folii One Way Vision owinęliśmy sobie twarze
na wysokości oczu.
Nie powiem, było ciekawie, ale to dlatego, że "owij" był wielokrotny i przed
oczami robiły nam się różne dziwne wzorki (coś a la mijane autem dwa płoty,
tyle że statycznie). W każdym razie nikt się nie porzygał i było git.

Tak więc jeśli ktoś chce stestować, niech uda się czym prędzej z okularami
zerówkami w jednej łapie, piwkiem sikaczem w drugiej do pobliskiej "agencji
reklamowej". Tamtejsi spece od strzału wyciągną ze śmietnika resztki folii
One Way Vision i nakleją na szkła. Ewentualnie popytać na grupie
pl.comp.dtp - chłopaki na pewno mają jakieś wtyki.

Za efekt nie ręczę, ale nie powinien być gorszy, jak w tych "firmowych"
okularach z allegro.

Z harcerskim pozdrowieniem,

Koziołek
--
http://przepraszamzacrossposta.blox.pl/2009/08/Niesp
odzianka-dla-mamy-plcompdtp-21-kwietnia-2007.html

3. Data: 2010-10-07 19:42:58

Od: Roman Smolkowski <R...@n...ma.adresu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Koziołek pisze:

> [...]
> (oklejanie kilku witryn folią OWV) i zaczęła nam odpierdzielać głupawka,
> resztami z czarno zadrukowanej folii One Way Vision owinęliśmy sobie

Słuchaj Koziołku-matołku,

1) Pytałem o okulary ajurwedyjskie a nie folie naklejaną na koźlą głowę;
2) Po śmietnikach nie chodzę (jak na razie) - więc nie znam ich
wyposażenia w folię 'One Way Vision';
3) Czym miałyby różnić się ten sam przedmiot kupiony na allegro od
kupionego w np. sklepie firmowym (nie uwzględniając ceny)??

Dołączam różne wyrazy,
Roman

4. Data: 2010-10-09 07:47:26

Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07-10-2010 21:42, Roman Smolkowski pisze:

> [...]
> 3) Czym miałyby różnić się ten sam przedmiot kupiony na allegro od
> kupionego w np. sklepie firmowym (nie uwzględniając ceny)??

Kup te okulary, kup, one są właśnie dla Ciebie.
Jesteś idealnym targetem dla takich produktów.

Zobacz, może są w promocji, z zestawem do świecowania uszu za pół ceny

--
Maddy

5. Data: 2010-10-11 10:38:19

Od: "Jacek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Brawo Maddy! Nic dodać, nic ująć.
Jedynie mogę powiedzieć, że działanie tych okularów aju...coś tam jest na
tej samej zasadzie, jak w aparatach fotograficznych zwiększa się głębia
ostrości przy zwiększaniu liczby przysłony.
Jacek
PS
dobry efekt uzyskuje się też przy patrzeniu przez mały otworek, albo przez
folię, jaką radził Koziołek podczas strzelania do tarczy z broni palnej.
Widać ostro równocześnie i przyrządy celownicze i cel.

Dlaczego nie produkuje się Veramidu
reklama ubezpieczenia zdrowotnego Aviva
Simple Hack To Get $3000 To your Paypal
Wylewy podskórne po zastrzykach, wenflonach itp.
Aston Martin DB7 - niepokojące objawy