Okulary progresywne - opinie

1. Data: 2006-10-29 18:42:17

Temat: Okulary progresywne - opinie
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupę
Jestem już w wieku, gdzie trzeba do bliży stosować okulary ( po 40 )
dodatkowo od lat mam krókowzroczność i noszę - 1,5. W sumie do bliży
"wystarczy" zdjąć szkła do dali i jest efekt, jakby założyć + 1,5)
Ostatnio staje się już męczące zdejmowanie okularów do dali, aby zobaczyć
coś, co jest blisko. Pytałem optyków, czy można spróbować jakieś szkła
progresywne, jak się w tym patrzy, ale nie ma takiej możliwości. W Vision
expres podano mi przedział cen szkieł progresywnych od 280 do ponad 2000 zł
ale też nie ma ani jednej sztuki do spróbowania.
Nie chciałbym kupować kota w worku, więc pytam Grupowiczów, czy ktoś
korzysta z takich szkieł? Na co warto zwrócić uwagę. Czy nadają się do jazdy
samochodem? Jak się pracuje przy komputerze? Wogóle co sądzicie o tych
szkłach.
z góry dzięki za odpowiedzi
Jacek

2. Data: 2006-10-30 19:43:31

Temat: Re: Okulary progresywne - opinie
Od: " Majka" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <n...@w...pl> napisał(a):

> [...]
jazdy
> samochodem? Jak się pracuje przy komputerze? Wogóle co sądzicie o tych

Jeżeli chodzi o szkiełka progresywne to nie ma co się zastanawiać i jeżeli
chcesz sobie takie kupić to zdecydowanie polecam firmę essilor. To jest
pionier wśród szkieł progresywnych (tak jak Philips w nośnikach dźwięku:) Co
chwila wprowadzają jakieś nowe rozwiązania i można liczyć że ich soczewki są
naprawdę dobre. Wejdź sobie zresztą n ich stronę http://essilor.pl/?
pageid=69 . Tutaj masz wszystko o ich najnowszych soczewkach progresywnych.
A oprócz tego adresy punktów gdzie można znaleźć ich soczewki. Mam nadzieję,
ze choć trochę Ci pomogłam

3. Data: 2006-11-08 21:34:37

Od: " " <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Majka <f...@g...pl> napisał(a):

> [...]

progresywnych.
> A oprócz tego adresy punktów gdzie można znaleźć ich soczewki. Mam

Zdecydowanie essilor w progresywnych jest najlepszy. W innych wiem, ze jest
dobry ale progresy zdecydowanie teh best. Polecam!

4. Data: 2006-11-09 14:58:33

Od: "p47" <p...@b...list.ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <f...@g...pl> napisał w wiadomości
(...)

> Zdecydowanie essilor w progresywnych jest najlepszy. W innych wiem, ze
jest
> dobry ale progresy zdecydowanie teh best. Polecam!

Intryguje mnie jakie badania porównawcze przeprowadziłes, ze z takim
przekonaniem twierdzisz, że esslor jest lepszy np od Rodenstocka?;-)
p47

5. Data: 2006-11-09 22:25:24

Od: " " <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

p47 <p...@b...list.ru> napisał(a):

> [...]
> >

> Intryguje mnie jakie badania porównawcze przeprowadziłes, ze z takim
> przekonaniem twierdzisz, że esslor jest lepszy np od Rodenstocka?;-)

eee...porównwaczo-oralne z lekarzami okulistami oraz optometrystami
tłumaczącymi mi swoim skomplikowanym żargonem na czym to polega:) Nie
wszystko było dla mnie oczywiste ale ogólnie główne założenie było, ze
essilor jeżeli chodzi o szkła progresywne jest bardzo dobry. Nie wiem czy
lepszy niż Rodenstock, bo tej nazwy akurat nie znam, ale wynikało że jest
godny polecenia i już;)

6. Data: 2006-11-10 00:49:10

Od: "p47" <p...@b...list.ru> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lepszy niż Rodenstock, bo tej nazwy akurat nie znam, ale wynikało że jest

Domyslam sie, ze ci optometrysci itp. tak zupełnie, zupełnie przypadkiem
akurat mieli na składzie właśnie szkła essilora;-))

PS. Nie twierdzę, że essilor jest zły, zapewne jest niezły, tak jak wiele
innych markowych szkieł. Chciałbym tylko prosic o unikanie równie
zdecydowanych ocen nie mając na ich poparcie niczego rzeczowego

PS2. Rodenstock to podobno taki mercedes w szkłach okularowych

p47

7. Data: 2006-11-13 23:04:35

Od: " " <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

p47 <p...@b...list.ru> napisał(a):

> [...]
> zdecydowanych ocen nie mając na ich poparcie niczego rzeczowego
>
> PS2. Rodenstock to podobno taki mercedes w szkłach okularowych

No wiesz mercedes to już nie ta sama klasa co kiedyś:)
Powiedziałam co polecam a to nie jest chyba złe. No bo coś w końcu polecić
trzeba. Tak jak mówię, rzeczywiście rozmawiałam z kilkoma okulistami i kilku
z nich miało u siebie essilory jako szkłą promowane a kilku nie. Zawsze
polecane mi te właśnie szkiełka, stąd moja ocena. Jeżeli mam nie wierzyć
specjalistom to komu? Mam się zdać na przeczucie;) Komuś trzeba zaufać, tak
czy tak kupimy sobie okluary z tym szkłami które polecają moi bądź Twoi
okuliści. Pozd:)

8. Data: 2006-11-13 23:04:57

Od: " " <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2006-11-20 20:51:32

Od: " " <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<f...@g...pl> napisał(a):

> [...]
tak
> czy tak kupimy sobie okluary z tym szkłami które polecają moi bądź Twoi

A na tej stronce www.essilor.pl jest też test na oczy. Takie podstawy same
ale diagnozują ok i wg metod które rzeczywiscie używają okuliści...widziałem
podobny na interii ale troszkę bardziej ograniczony

10. Data: 2007-10-10 17:09:22

Od: z...@o...pl (Buhaha) szukaj wiadomości tego autora

Tak śledząc ta dyskusje...Doprawdy nie słyszalem o marce ...tej na
"r"...szczerze.Moze nie posiada tak dobrej promocji i opinii jak Essilor?
Co do szkieł Essilora, to sam moglobym sie wypowiedziec pozytywnie na ich
temat...mimo, ze nei przeprowadzałem zadnych badań, a po prostu ...nosze!!!

--
Wysłano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

Badanie dopplerowskie - kilka pytań
Echokardiografia-Hoffman , Kasprzak
Wścieklizna - ryzyko zakażenia
ból jąder i podbrzusza - prosze pomóżcie
Ból kolana i nerwobóle nogi.