Okulista

1. Data: 2000-02-07 02:32:54

Temat: Okulista
Od: "hudson" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Jest to pytanie troszke regionalne niemniej dotyczy kregu
medycyny dlatego zdecydowalem sie zapytac na tej grupie.
Nosze okulary od szkoly podstawowej gdzie na "dzien dobry"
pani okulistka zaaplikowala mi szkla (-5). W ciagu calego toku
nauki (szkola srednia i studia) wzrok pogorszyl mi sie do
ok. (-8) dioptrii. Niestety moj blad polegal na tym ze nigdy nie
znalazlem sobie stalego lekarza zas lokalne pracownie okulistyczne
czasem lekarzy zmieniaja a czasem sa likwidowane.
W zwiazku z czym zwracam sie z prosba do szanownych grupowiczow
o to, czy ktos moze jest zorientowany do kogo lub gdzie powinienem
sie zwrocic - poniewaz zdaje sobie sprawe ze moja wada wymaga
wiekszego zaopiekowania sie niz posadzenie przed tablica Snella
i sprawdzenie komputerem wzroku i po czym stwierdzenie ze "wzrok sie
Panu niewiele pogorszyl, nie przepisze Panu nowych szkiel bo tego sie
nigdy nie dobiera na max, moze Pan spokojnie chodzic sobie dalej..."
Dostalem ostanio od znajomego propozycje pojscia do Vision Express
ale nie jest to przeciez lekarz tylko kolejny salon optyczny.

Mieszkam na Gornym Slasku kolo Katowic - to jesli chodzi o
ten region :).

Pozdrawiam serdecznie.
Janusz h...@p...onet.pl

PS. Bardzo prosze o skierowanie listu na priva poniewaz niestety nie
subsrybuje tej grupy :). Dziekuje.

2. Data: 2000-02-07 19:19:32

Temat: Odp: Okulista
Od: "Wojciech Kazimierak" <s...@p...am.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio w lodzkiej klinice okulistycznej w szp. im Barlickiego ( PSK 1 )
koryguje sie wady przy pomocy lasera. Moze powinnienes tym sie
zainteresowac?
Pozdrawiam,
SG

Użytkownik hudson <h...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:87lb4u$gct$...@z...polsl.gliwice.pl...

3. Data: 2000-02-08 00:43:55

Od: "hudson" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc.
De facto moglbym ale raczej nie chcialbym sie brac za takie
zabiegi teraz poki nie musze. Wiesz...poki mi okulary nie
przeszkadzaja a nawet nigdy nie probowalem szkiel kontaktowych
to moge w nich chodzic. Zreszta podobno jestem przystojnieszy :))))
Zalezaloby mi raczej na znalezieniu w miare dobrego STALEGO
lekarza takiego ktory zna pacjenta i nie ma zamiaru "obskoczyc"
go w 5 minut bo mu spieszno do domu albo zeby "skasowac"
nastepnego klienta - a tak to niestety wyglada w przypadku lekarzy
wspolpracujacych z duza iloscia salonow optycznych.
Jesli kogos tu niechcacy urazilem tym stwierdzeniem to bardzo
przepraszam ale na pewno jest w tym spora doza prawdy.

Pozdrawiam,
Janusz

glista ludzka
sanatoria