Ola to ja

1. Data: 2002-04-09 14:56:05

Temat: Ola to ja
Od: " OlaTe" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niemal od poczatku istnienia tej grupy, zabierajac glos, podpisywalam sie
tutaj "Ola". W tej chwili widze, ze pojawila sie inna osoba o tym samym
nicku. Poniewaz nie chce, aby Jej poglady byly przypisywane mnie (i
odwrotnie), od tej pory bede wystepowac jako OlaTe. Pozdrawiam, O.

2. Data: 2002-04-09 17:43:09

Temat: Re: Ola to ja
Od: "Aleksandra" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik OlaTe <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a8uvf9$odb$...@n...tpi.pl...
> [...]
> nicku. Poniewaz nie chce, aby Jej poglady byly przypisywane mnie (i
> odwrotnie), od tej pory bede wystepowac jako OlaTe. Pozdrawiam, O.

Cześć kolejna Oleńko na padole polskim :-))
Chociaz moj nick to "Aleksandra", ale rowniez podpisuje sie tak:
Pozdrawiam Ola
To Ci chyba nie przeszkadza?? A do mnie wszyscy sie tak zwracaja.
Do Ciebie tez? :-) ;-))
Pozdrawiam Ola

ile na komunie?
Jacek Kaczmarski - apel o pomoc
Problem
No co uderzysz mnie?
Nowy wyglad strony - Dzieci z III Grupy Domu Dziecka nr 2 w Gostyninie