Olej rzepakowy "wigilijny"

1. Data: 2003-02-23 08:21:32

Temat: Olej rzepakowy "wigilijny"
Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostałem buteleczkę i nie wiem co z nim począć?
Jest tłoczony na zimno i nierafinowany, ma obłędny zapach
co z nim zrobić ?
pozdr.Alex

1. Data: 2003-02-23 08:30:25

Temat: Re: Olej rzepakowy "wigilijny"
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 23 Feb 2003 09:21:32 +0100, Aleksander K?osiewicz
<s...@w...pl> wrote:

>Dosta?em buteleczk? i nie wiem co z nim pocz???
>Jest t?oczony na zimno i nierafinowany, ma ob??dny zapach
>co z nim zrobi? ?
>pozdr.Alex

oski drabiniastego wozu naoiliwic,? moczyc odciski w ?

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-02-23 10:12:31

Od: "n...@w...pl" <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Slyszalem opinie ze jest doskonaly na porost wlosów, ale tylko slyszalem
Andrzej

1. Data: 2003-02-23 10:29:11

Od: "lukino" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> wrote in message
> Dostałem buteleczkę i nie wiem co z nim począć?
> Jest tłoczony na zimno i nierafinowany, ma obłędny zapach
> co z nim zrobić ?

Salata:
pomidory, prazony sezam, posiekana nac pietruszki i wlasnie ten olej.

1. Data: 2003-02-24 10:16:52

Od: "Nina" <_...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Dostałem buteleczkę i nie wiem co z nim począć?
> Jest tłoczony na zimno i nierafinowany, ma obłędny zapach
> co z nim zrobić ?
> pozdr.Alex

Jezeli jest to taki ciemny olej, to w okolicach Poznania je sie go z pyrkami
i gzikiem. To znaczy ugotowane ziemniaki polac olejem, do tego twarog
"ugnieciony" ze smietana lub mlekiem i drobno posiekana cebula, plus pieprz
i sol. Do tego (niech Krysia nie bije) kwasne sledzie w smietanie.

U nas funkcjonuje to jako danie "postne".

Pozdrawiam

Nina

Gaduły !!! ;-))
Placek z truskawkami [P]