Olimp Arthroblock

1. Data: 2011-02-02 00:46:42

Temat: Olimp Arthroblock
Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie 2 dni temu kupiłam sobie te proszki (witaminy?) i myślę, że nie
będę żałowała. Chyba mi dodały sił, a biorę drugi dzień.
http://sklep.fbb.pl/olimp_arthroblock_forte_60kaps_i
ds_2386_1

--
animka

2. Data: 2011-02-02 23:08:29

Temat: Re: Olimp Arthroblock
Od: "R. P." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-02 01:46, animka pisze:
> Właśnie 2 dni temu kupiłam sobie te proszki (witaminy?) i myślę, że nie
> będę żałowała. Chyba mi dodały sił, a biorę drugi dzień.
> http://sklep.fbb.pl/olimp_arthroblock_forte_60kaps_i
ds_2386_1

i po cholere nam ten marketing szeptany?

3. Data: 2011-02-04 13:49:32

Temat: Olimp Mg (Re: Olimp Arthroblock)
Od: "lamia" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja kiedyś próbowałam magnezu Olimp (chelat chyba) no i nie czułam jakby coś
dawał
a MagneB6 - czuję
mam stałą dolegliowość która banuje magnez, i te stany dość dobrze odczuwam
(ale nie wykluczam też elemetnu czynnika placebo - ot po prostu
spotrzeżenia).

problem biochemiczny (dot. wątroby i czynników krzepnięcia)
termometr bezdotykowy (pirometr) - jaki?
Megnetronic i laser a guzki tarczycy
Drapanie po jajach
Wstrząs przy zaśnięciu/przebudzeniu