Omega-3

11. Data: 2009-02-09 12:59:22

Temat: Re: Omega-3
Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa J" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
news:iIPjl.16364$1Z5.8347@newsfe10.iad...
> Ktory olej ma najwiecej Omega-3?
> z oliwek
> z nasion winogron
> z rzepaku
> ze slonecznika
> z orzechow wloskich
> z orzeszkow ziemnych
> olej kokosowy
>
> Sa jeszcze jakies inne oleje jadalne? Nic mi wiecej nie przychodzi do
> glowy.

Tran?

12. Data: 2009-02-09 17:29:12

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> Ne krępuj się, ja już to zrobiłam ;) Degustacja na ostatnim festiwalu
> dyni we Wrocku pozostanie mi na długo w pamięci :)

ja was nie kumam... olej lniany mógłbym litrami pić. Póki oczywiście nie
trafię na nadjełczały, od którego mnie cofa z miejsca. Znajomi mieli
podobne odczucia - "paskudztwo, ohyda", dopiero jak spróbowali normalnego
zmieniali zdanie.

13. Data: 2009-02-09 17:43:19

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki<t...@w...pl>

[...]
> [...]
> nie trafię na nadjełczały, od którego mnie cofa z miejsca. Znajomi
> mieli podobne odczucia - "paskudztwo, ohyda", dopiero jak spróbowali

Poproszę o bezpłatną próbkę :).
Nie uwierzę, dopóki nie poczuję.

Saulo

14. Data: 2009-02-09 17:59:09

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek wilicki" napisał:

> ja was nie kumam... olej lniany mógłbym litrami pić.

Ja wiem, że są różne zboczenia. I to akceptuję. Olej jednak preferuję
w małej miseczce, jako maczałka do świeżego chlebka.

--
Pozdrawiam - Aicha

15. Data: 2009-02-09 18:03:35

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" napisał:

> Tzn.?

Tzn. w cenie biletu do ogrodu ekstra wyżerka w postaci pysznego
świeżego chleba, maczanego w olejach wszelkiego rodzaju.

--
Pozdrawiam - Aicha

16. Data: 2009-02-09 18:17:20

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha"

> Tzn. w cenie biletu do ogrodu ekstra wyżerka w postaci pysznego
> świeżego chleba, maczanego w olejach wszelkiego rodzaju.

Do tego - z drugiej strony alejki krajanka wieloowocowo-wielowarzywna
prosto z kamiennego stołu. Bałam się, że to się źle skończy ;)))

--
Pozdrawiam - Aicha

17. Data: 2009-02-09 20:58:36

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Lut, 19:17, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:
> [...]
>
> Do tego - z drugiej strony alejki krajanka wieloowocowo-wielowarzywna
> prosto z kamiennego stołu. Bałam się, że to się źle skończy ;)))

To już wiem, dlaczego kobiety pachną tym, co jedzą.

18. Data: 2009-02-09 21:39:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Feb 2009 12:58:36 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

> To już wiem, dlaczego kobiety pachną tym, co jedzą.

A mężczyźni tym, co piją ;-PP

19. Data: 2009-02-09 22:55:23

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> To już wiem, dlaczego kobiety pachną tym, co jedzą.

Dlaczego?

--
Pozdrawiam - Aicha

20. Data: 2009-02-09 23:00:38

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" napisał:

> Poproszę o bezpłatną próbkę :).

W październiku, na dyniach :) Może wcześniej, na święcie chleba też,
ale jakoś nie dane mi było dotąd dotrzeć.
A buteleczkę a 0,25 l widziałam w tesco albo w eklerku.

--
Pozdrawiam - Aicha

OBIAD (BEZ ZUPY)...
KOMBUCHA