Operacja a rekreacyjne uprawianie sportu

1. Data: 2009-08-24 21:09:09

Temat: Operacja a rekreacyjne uprawianie sportu
Od: "Marta" <...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
może ktoś mi poradzi. Jestem miesiąc po usunięciu tarczycy, wiem, że mogę
spacerować itd jak najbardziej byle by nie dźwigać i się nie męczyć zbytnio.
Mogę jeździć na rowerze? Pytanie może głupie ale wolę wiedzieć.

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4364
(20090824) __________

2. Data: 2009-08-27 00:32:28

Temat: Re: Operacja a rekreacyjne uprawianie sportu
Od: Jarosław Kazimierz Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marta" <...@g...pl> wrote in message
> [...]
> wirusow 4364 (20090824) __________
>
> Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.

Jeśli jest to całkowite usunięcie tarczycy (??) to proszę przeczytać
informacje na temat jego hormonów (odowie Pani jakie mogą być skutki
nadmiernego wysiłku przy braku T3 i T4). Ja osobiście odradzam, ew
kontrolowane próby pod nawzorem lekarskim (dobrego, przejmującego się
lekarza!).

Jednakże ze sportu jako wysiłku bym nie rezygnował, jednak trzeba to po
prostu bardzo "mądrze" wprowadzać, żeby był to przynoszący korzyści
zdrowotne wysiłek.

--
Jarosław K. Grzyb
http://user-maat-re.blogspot.com/