Operacja nosa

1. Data: 2004-06-27 08:05:14

Temat: Operacja nosa
Od: "repair" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Od zeszłego roku mam kłopoty ze zdrowiem polegające na łatwym przeziębianiu
się, wręcz tragicznym braku odporności na zimno i bólach głowy w szczególności
przy schylaniu się. Zdiagnozowano chroniczne zapalenie zatok, brałem
antybiotyki i leki typu Rhionocort, płukam nos solą fizjologiczną - bez
większego efektu. Zrobiłem tomografię zatok przynosowych, w skrócie (same
nieprawidłowości) opis brzmi tak:

Zatoka szczękowa lewa: niewielkie przyścienne zgrubienia śluzówki ściany tylno
bocznej. Niewielkie zgrubienia śluzówki obustronnie w sitowiu,zgrubienia
śluzówki w okolicy wyrostów haczykowatych powodują zmniejszenie drożności
lejków sitowych.
Prawwostronne skrzywienie przegrody nosa z przerostem małżowin: środkowej i
dolnej lewej. Upowietrznienie małżowiny nosowej środkowej lewej.

Laryngolog zaleca zabieg aby wyprostować przegrodę i oczyścić zatoki. W
ośrodku, w którym się leczę nie prowadzi się operacji.
*Pytanie do was, do kogo
się udać aby to jeszcze skonsultować ewentualnie przeprowadzić zabieg.
Warszawa*
Pozdrawiam
Adam
repair(at)poczta.onet.pl

2. Data: 2004-06-27 14:10:25

Temat: Re: Operacja nosa
Od: "Michał Mraczek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "repair" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> *Pytanie do was, do kogo
> się udać aby to jeszcze skonsultować ewentualnie przeprowadzić zabieg.
> Warszawa*

Może do szpitala MSWiA na Wołoskiej?
Taki zabieg kosztuje coś koło 1500 zł + dwieście kilka złotych za każdy
dzien pobytu.

Michał

stan zapalny oka
Czy to bezpieczne? Skuteczne?