Opiekunka dla chłopca

1. Data: 2007-07-20 11:59:38

Temat: Opiekunka dla chłopca
Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Chciałbym poprosić o radę i ewentualne polecenie agencji opiekunek dla
dzieci. Szukamy opiekunki dla 5 latka.
Może ktoś ma jakies doświadczenia w tym tym względzie ?
Od razu bardzo dziękuję za odpowiedz.
Piotr Majkowski
http://majkowscy.msk-system.pl

2. Data: 2007-07-20 17:10:18

Temat: Re: Opiekunka dla chłopca
Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozumiem, że obojętne Ci jest, czy agencja będzie z Ustrzyk czy też ze
Szczecina
Jacek

3. Data: 2007-07-20 17:11:16

Od: "Wojciech Kulesza" <w...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

Rozumiem, że obojętne Ci jest, czy agencja będzie z Ustrzyk czy też ze
> Szczecina

No zapewne o DC chodzi :)

Wojtek

4. Data: 2007-07-21 07:12:15

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Majkowski" <w...@g...com.invalid> napisał w
wiadomości news:f7q83a$sen$1@news.onet.pl...
> Chciałbym poprosić o radę i ewentualne polecenie agencji opiekunek dla
> dzieci. Szukamy opiekunki dla 5 latka.

A czemu nie chodzi do przedszkola? Czy moze na okeres do konca wakacji
chcecie nianie?

> Może ktoś ma jakies doświadczenia w tym tym względzie ?

Z agencjami opiekunek nie mialam do czynienia. I nie chce miec, szczerze
mowiac.
My szukalismy swoich opiekunek przez www.niania.pl oraz
http://www.dwukropek.pl/0,71293,3096513,0,Dla_dzieck
a___Nianie,4-13.html.

--
Pozdrawiam!
Marchewka z Młodą Marchewką (24/12/03) & Małym Marchewkiem (20/03/07)

5. Data: 2007-07-21 14:26:07

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Rozumiem, że obojętne Ci jest, czy agencja będzie z Ustrzyk czy też ze
> Szczecina

Jak dobra, to może być i nawet z Białegostoku :-P

Qra

6. Data: 2007-07-23 11:19:57

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

21.07.2007, Marchewka <M...@b...pl> napisał(a)

> A czemu nie chodzi do przedszkola? Czy moze na okeres do konca wakacji
> chcecie nianie?

Mama się nim zajmuje.

> Z agencjami opiekunek nie mialam do czynienia. I nie chce miec, szczerze
> [...]

Dzięki za jedyną godną uwagi wypowiedz. :>
Sprawa może się sama rozwiązać za sprawą dziadka, co zamiast dorabiać na
emeryturze, zajmie się wnusiem.
8-)

--
_ Piotr Majkowski