Opinie na temat pieca kondensacyjnego.

1. Data: 2006-10-06 12:41:44

Temat: Opinie na temat pieca kondensacyjnego.
Od: Wąski <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś ma doświadczenia z takowym kotłem:

Saunier Duval
Thema Condens

Wdzięczny będę za rzeczowe uwagi...

Waski

2. Data: 2006-10-06 12:47:44

Temat: Re: Opinie na temat pieca kondensacyjnego.
Od: Wąski <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wąski napisał(a):
> Czy ktoś ma doświadczenia z takowym kotłem:
>
> Saunier Duval
> Thema Condens
>
> Wdzięczny będę za rzeczowe uwagi...
>
> Waski

Dodatkowo jestem żółty w tej kwestii i prosiłbym o info czy uruchamiać
automatykę pogodową? Na czym to polega i czy się opłaca?

3. Data: 2006-10-06 13:34:22

Od: "Piotr_boncza" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wąski" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Dodatkowo jestem żółty w tej kwestii i prosiłbym o info czy
uruchamiać
> automatykę pogodową? Na czym to polega i czy się opłaca?

Kondensacyjny bez pogodówki "to jak zamek bez ducha". :-P Kto pamięta
skąd ten cytat?

Co do marki nic nie sugeruję, jestem wyznawcą Junkersa i Beretty, w
zależności od zamożności klienta.
Pogooglaj pl.misc.budowanie sporo pisaliśmy tam o kotłach różnych
marek.

pozdrawiam Piotr

wanna akrylowa
płytsza zmywarka
ariston avsf88 - dziwny zapach
boshe!!! kto mi pomoshe??
gdzie dobre drzwi wejściowe w rozsądnej cenie [trójmiasto]