Opis wyniku badania rozyczki

1. Data: 2003-11-13 12:41:26

Temat: Opis wyniku badania rozyczki
Od: "Tomo" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie o wynik badania rozyczki.
Oto wynik:
1. Rozyczka IgG ilosciowo 85,8 a norma jest od 0 do 10.
2. rozyczka IgM połiliosciow jest w normie

Pytanie mam odnosnie pkt. 1. Ewidentnie jest to przekroczone. Co to znaczy i
jak to mozna ewentualnie wyeliminowac ?
z gory dzieki
Tomo

2. Data: 2003-11-13 13:22:08

Temat: Re: Opis wyniku badania rozyczki
Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomo" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 2. rozyczka IgM połiliosciow jest w normie
>
> Pytanie mam odnosnie pkt. 1. Ewidentnie jest to przekroczone. Co to znaczy

Znaczy to tyle, że osoba badana przeszła różyczkę i posiada odporność na tę
chorobę.
Niskie IgM świadczy o tym, ze nie jest to świerze przechorowanie.
Eliminować absolutnie nie ma potrzeby, a jeżeli były to badania przed
planowaną ciążą, to tylko cieszyć sie pozostaje:))
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

3. Data: 2003-11-14 07:28:42

Od: "Tomo" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Eliminować absolutnie nie ma potrzeby, a jeżeli były to badania przed
> planowaną ciążą, to tylko cieszyć sie pozostaje:))

Dzieki za odpowiedz, ale osoba badana nie przechodzila rozyczki. Czy to
znaczy, ze jest bardziej narazona na to ze moze ja przejść np. w ciąży.
Jeżeli norma jest do 10 a wynik to 85 to to ponad 8 -krotne przekroczenie
normy ? Jak to rozumiec ?
Tomo

4. Data: 2003-11-14 11:56:12

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki za odpowiedz, ale osoba badana nie przechodzila rozyczki.
A skąd pewność??
Różyczka może przbiegać bezobjawowo.....
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

5. Data: 2003-11-15 14:18:41

Od: "Tomo" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A skąd pewność??
> Różyczka może przbiegać bezobjawowo.....

hmm... no jest to sensowne :)
Tomo

zerwanie wiązadeł stawu skokowego - ból
okres a ciaza