Opłaty na studiach!

1. Data: 2003-05-21 05:48:57

Temat: Opłaty na studiach!
Od: "zibi" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Chciałem sie zwrocic do czytajacych te liste o porade.
Moja dziewczyna uczy sie w Kolegium Nauczycielskim
w Bytomiu. Za rok bedzie bronic swoja prace i dowiedziala
sie ze musi za to zaplacic az 1000 zl, co wydaje mi sie kwota
absurdalnie duza gdyz jest to uczelnia panstwowa. Polowa tej
kwoty jest jakoby na egzamin dyplomowy, zas druga za
egzaminy koncowe. Czy to idzie na to jakos zareagowac?
Skad ci biedni studenci maja na to wziac pieniadze?
Czy idzie gdzie interweniowac aby zapobiec takiej
sytuacji?
Dodam ze ja za swoj dyplom magisterski palacilem 3 lata
temu tylko 20 zl.

Z gory dzieki za porade