Opozycja totalna, partia zewnetrzna, pucz, agenci

1. Data: 2017-06-13 12:27:47

Temat: Opozycja totalna, partia zewnetrzna, pucz, agenci
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Co dalej? Nowomowa sie rozszerza, czerpie wzory z Orwella, Goebbelsa,
Stalina, Lenina. "Uklady" byly, prawie wszystko "odzyskane", cos tam
"wygaszone", agenci czyhaja, wrogowie knuja... Paranoja.
http://tinyurl.com/ycw28xav
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

2. Data: 2017-06-13 12:48:59

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-13 o 12:27, silvio balconetti pisze:
> [...]
> Stalina, Lenina. "Uklady" byly, prawie wszystko "odzyskane", cos tam
> "wygaszone", agenci czyhaja, wrogowie knuja... Paranoja.

To znany mechanizm. Przeciwko homoseksualistom też najgłośniej krzyczą
ci, co mają problemy z własną tożsamością płciową.

A co dalej? We Francji dzięki Kaczyńskiemu (Orbanowi itp.) dużo ludzi
otrzeźwiało przed wyborami. U nas demokracja dużo młodsza i wielu
jeszcze tęskni za kimś, kto im musi powiedzieć jak mają żyć i co mają
myśleć, bo inaczej nie potrafią. Jeszcze dużo wody musi upłynąć.

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2017-06-13 14:03:51

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 13.06.2017 um 12:48 schrieb Kviat:

> [...]
> jeszcze tęskni za kimś, kto im musi powiedzieć jak mają żyć i co mają
> myśleć, bo inaczej nie potrafią. Jeszcze dużo wody musi upłynąć.

Zastanawiajaca jest tu homofobia kk, a historycznie SA lub nieszczesny
Jörg Haider w Austrii. http://tinyurl.com/y8uvtldr

A co do tej nowomowy, to jak nagle rozszerza sie w sieci: ktos rzuci
haslo w przemowieniu o "lewakach", "totalnej opozycji", "puczu" i nagle
czytasz to w sieci. "Przekazy dnia"? ;-) Dlaczego jednak nic nie slychac
o "ukladzie"? ;-)

4. Data: 2017-06-14 01:02:59

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy Polacy zrozumieją, ze nie ma żadnego pis-u. że jest tylko kontrrewolucja PZPR -
owskich Szmaciaków, esbeków, wsioków i zielonych ludzików Putina, pod płaszczykiem
partii politycznej, że pogrobowcy PZPR sprzedadzą znowu Matkę Naszą - Polskę za garść
rubli i stanowiska sekretarzy różnego szczebla?
Obawiam się, że jest już za późno, by zmienić cokolwiek wyborami, że ta bolszewicka
mafia nie cofnie się przed niczym.

5. Data: 2017-06-14 01:08:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender <r...@g...com> wrote:
> [...]
> Obawiam się, że jest już za późno, by zmienić cokolwiek wyborami, że ta
> bolszewicka mafia nie cofnie się przed niczym.

Oby. Bo gdyby się cofnęła, zaraz by "wybawiciele" zrobili mi z Ojczyzny
muslimowisko.
Boże chroń Polskę przed PO.

6. Data: 2017-06-14 01:13:41

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wam nic nie pomoże za to co zrobiliscie, za drugi komunizm, sprzedanie sie ponownie
Moskwie, ty lepiej łyknij truciznę, bo będzie bolało, obalanie drugiego komunizmu,
takich jak wy.

7. Data: 2017-06-14 02:02:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender <r...@g...com> wrote:
> Wam nic nie pomoże za to co zrobiliscie, za drugi komunizm, sprzedanie
> sie ponownie Moskwie, ty lepiej łyknij truciznę, bo będzie bolało,
> obalanie drugiego komunizmu, takich jak wy.

Lewacja i tak cię zamknie u czubków.

To lewactwo płaci!
Meny!
Wraca średniowiecze