Dluga, bardzo dluga "czytanka"

11. Data: 2006-06-23 09:04:50

Temat: Re: Dluga, bardzo dluga "czytanka"
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl pisze:

> Uderz w stół...........
> Gramatycznie napisałem błędnie. To fakt. Ale łatę już musiałem dostać.

Och, to juz zapomniales, jak niedawno raczyles mnie poprzypinac latki, i
to nawet nie rozmawiajac ze mna?

> Jesteś żałosny...Wszyscy wegetarianie tak mają...?

Nie jest to kwestia diety, analizujac dla przykladu Twoj przypadek.

> Upały nie dają się we znaki optymalnym, bo trawą nie żyją...

Ja rowniez jej nie jadam, wiec jakby kula w plot, pomimo wytezonej
zlosliwosci (uwazaj na cisnienie, podczas upalow bardzo rosnie).
Natomiast to nie ja, glupi wegetarianin, mam problemy ze zrozumieniem
adresata prostego zdania:
"Do ani, dobry tekst, chociaz tendencyjny."

Wiec jednak upaly daja sie we znaki optymalnym, a przynajmniej jednemu.
Chyba ze to nie kwestia upalu, a diety?

12. Data: 2006-06-23 14:46:34

Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin napisal

> Natomiast to nie ja, glupi wegetarianin, mam problemy ze zrozumieniem
> adresata prostego zdania:
> "Do ani, dobry tekst, chociaz tendencyjny."

Hmmm.
Oczywiste, ze to ja mam problemy;)

Tu tez
"Natomiast to nie ja ( ) mam problemy ze zrozumieniem adresata prostego zdania.

Ufff, chyba mi sie mózg gotuje;)

> Wiec jednak upaly daja sie we znaki optymalnym, a przynajmniej jednemu.

Chyba chciales napisac jednej?
Ale ja tylko podróbką jestem;)

"I kiedy to Dana stala sie
Ania?"

Jerzy mnie nie zna. Powtórzył za Mafem, a Maf mnie chyba tez nie zna.
.ana

13. Data: 2006-06-23 15:57:36

Od: "maf" <m...@n...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ".ana" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
> "I kiedy to Dana stala sie
> Ania?"
>
> Jerzy mnie nie zna. Powtórzył za Mafem, a Maf mnie chyba tez nie zna.
> .ana
Dokladnie tak jest, pamietam Dane, ale nie skojarzylem, ze zamiast D
bedziesz uzywac kropki.
Ana to dla mnie Anna, Ania
Zeby rozluznic atmosfere, napisze kawal, ktory kojarzy mi sie wlasnie z
imieniem Ana.
Pewien zyd przekraczal granice, podal celnikowi dokument. Celnik patrzy z
niedowierzaniem i mowi, przeciez to Analiza moczu! Zyd na to, Ana to moja
corka, Lisa to moja zona a Mociu to ja.
Pozdrawiam
maf

14. Data: 2006-06-23 17:28:29

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> a écrit dans le
message de news: e7g867$dnq$...@i...gazeta.pl...
> j...@n...pl pisze:

ale codziennego obowiazku pisania na grupe nie ma.

zlote slowa Cooler!

Jurek

15. Data: 2006-06-23 20:26:46

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> message de news: e7g867$dnq$...@i...gazeta.pl...
>
> ale codziennego obowiazku pisania na grupe nie ma.

Pan Marcin ma same złote mysli, ja to juz dawno zauważyłem...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

16. Data: 2006-06-23 21:20:39

Od: " sławek" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@n...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> Pan Marcin ma same złote mysli, ja to juz dawno zauważyłem...:)))
> Pozdrawiam Jurek M.

Nio nio, ja byłem najwsamprzód :P

--
"Zazwyczaj miewam racje ;)"
Marcin 'Cooler" Kuliński

17. Data: 2006-06-23 22:06:58

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " sławek" <s...@b...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik <j...@n...pl> napisał w wiadomości

> le

> Nio nio, ja byłem najwsamprzód :P

A to przepraszam....ale srebrny medal też jest w cenie...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

18. Data: 2006-06-24 05:50:30

Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maf napisal

> Dokladnie tak jest, pamietam Dane, ale nie skojarzylem, ze zamiast D
> bedziesz uzywac kropki.

Miło mi;)

> [...]
> niedowierzaniem i mowi, przeciez to Analiza moczu! Zyd na to, Ana to moja

Hahaha
Dobre, ale jak widac nie odnioslo zamierzonego celu.
.anaLiza;)

19. Data: 2006-06-25 10:35:56

Temat: Optymalne towarzystwo wzajemnej adoracji (bylo: Re: Dluga, bardzo dluga "czytanka")
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl pisze:

> Użytkownik " sławek" <s...@b...pl> napisał w wiadomości

> A to przepraszam....ale srebrny medal też jest w cenie...:)))

Jaka szkoda, ze nie widzicie samych siebie... Powiem tylko, ze razem, we
trojke, udaje sie wam osiagnac glebie calkiem sporej kaluzy. Moje
gratulacje :)

[wrotki pozostawione celowo]

20. Data: 2006-06-25 14:57:17

Temat: Re: Optymalne towarzystwo wzajemnej adoracji (bylo: Re: Dluga, b
Od: " Jef_f" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> napisał(a):

> Jaka szkoda, ze nie widzicie samych siebie... Powiem tylko, ze razem, we
> trojke, udaje sie wam osiagnac glebie calkiem sporej kaluzy. Moje
> gratulacje :)

> [wrotki pozostawione celowo]

yyyyhymmm.....he,he, he,..hahahahahahahaha...

Ja nie mysle, ze tylko we trojke...hahahahahahaha

Jeff

do wiadomości optymalnych i nie tylko
ważna sprawa
"Jedzenie lekarstwem" - a badanie DNA ustawi ci dietę
burza i grzmi :)) skandal czy nowy serial???
Polacy byli semiwegetarianami.