Orange FunPack - ma ktoś?? opinie

1. Data: 2014-04-27 18:17:37

Temat: Orange FunPack - ma ktoś?? opinie
Od: zyga <z...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zamiar wziac taki zestaw z orange :
FunPack HD + pakiet Comfort + Internet 20 mb - wychodzi cos koło 130 zł

Ma ktoś taki zestaw, kanały nie "tna", jaka mniejwiecej max ilosc łącza

I czy trudno taki zestaw zamontować

2. Data: 2014-04-27 21:35:28

Temat: Re: Orange FunPack - ma ktoś?? opinie
Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zyga wrote:
> [...]
> zł
> Ma ktoś taki zestaw, kanały nie "tna", jaka mniejwiecej max ilosc

jeżeli przez neta te kanały to potrafią się przycinać, kilka opini
wśród znajomych jest negatywnych, ja miałem z satelity to sygnał jest
marny - w końcu to nc+
zmieniają kanały jak chcą a czasami tylko wyłączają nic nie dając w
zamian
dekoder jest prosty, instalacja intuicyjna zresztą jest instrukcja
(prosta)
dekoder umożliwia mnej niż mógłby, obsługuje jeden kanał mimo że
sprzętowo jest przygotowany na 2
nie można układać kanałów wg własnej kolejności, a kolejność jest
dziadowska
jeżeli nie jesteś TVmaniakiem to obleci

jeffrey

3. Data: 2014-04-27 22:12:29

Od: fReLuZ <f...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-04-27 21:35, Jeffrey pisze:

> [...]
> sprzętowo jest przygotowany na 2
> nie można układać kanałów wg własnej kolejności, a kolejność jest

Dokladnie - dekoder podstawowy (chociaz na linuxie) podstawowe
funkcjonalnosci - aczkolwiek co jakis czas dodaja nowe - jest juz chyba
nagrywanie. Co do jakosci obrazu to nie moge powiedziec bo nie mialem
HD. Aha jezeli masz ogladac przez neta to sobie daruj - ich lacza nie
wyrabiaja.

4. Data: 2014-04-28 07:41:21

Od: zyga <z...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nagrywanie. Co do jakosci obrazu to nie moge powiedziec bo nie mialem
> HD. Aha jezeli masz ogladac przez neta to sobie daruj - ich lacza nie

Do Neta mam karte TV wiec MUXy bede łapał
A TV to chyba przez antene sateliterna

A jak z tym netem 20 mb ?? ile leci srednio ?

5. Data: 2014-04-28 07:44:27

Od: zyga <z...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aa i jeszcze pytanie, w zestawie dostaje antene sat tak ???

6. Data: 2014-04-28 09:01:03

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zyga <z...@s...pl> napisał(a):

>A jak z tym netem 20 mb ?? ile leci srednio ?

Przy 20 milibitach bedziesz mial lacze wysycone na maxa.

7. Data: 2014-04-28 17:38:58

Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zyga wrote:
> Aa i jeszcze pytanie, w zestawie dostaje antene sat tak ???

u mnie idzie niemal na 100% bez lagów, ale opcja 20Mb ma tv tylko z
satelity i nie wiem czy dają talerz, czasem jest za 1-20 zł w promocj

jeffrey

8. Data: 2014-04-28 19:26:10

Od: zyga <z...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-04-28 17:38, Jeffrey pisze:

> u mnie idzie niemal na 100% bez lagów, ale opcja 20Mb ma tv tylko z
> satelity i nie wiem czy dają talerz, czasem jest za 1-20 zł w promocj
>
> jeffrey

Dzis pytałem 90 zł chcą ...

A od gniazdka telefonicznego do miejsca tam gdzie bedzie stal tv jest
troche, a kabli za duzo nie lubie ciagnac. Bo to chyba przez ethernet

Skoki napięcia...
odkurzacz bezworkowy tzw cyklon...
spowalniacz, hamulec drzwi przesuwnych
dom ogrzewanie gazem ok 280 m