Ordnung muss sein!

11. Data: 2020-03-30 03:39:41

Temat: Re: Ordnung muss sein!
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-29 14:22, Sylvio Balconetti wrote:
> [...]
c-pacjenta-jesli-zaczal-sie-u-niego-proces-umierania
-Zalecenia-dla-lekarzy-w-Niemczech

ico-lekarze-dokonuja-selekcji-pacjentow-4330081

> Jej prezes i prezydent juz ida w podobnym kierunku. Jeden nakazuje
> glosowac, a drugi tlumaczy, ze zachorowalnosc maleje, no bo oczywiscie
> dzialali szybciej i lepiej. A jak komus sie zejdzie, to napisza, ze
> sepsa, niewydolnosc pluc, serca, nerek ... poza tym pan B. jest od zycia
> i smierci.

//a u was w Niemczych jest inaczej...?

12. Data: 2020-03-30 04:10:02

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-29 15:54, Sylvio Balconetti wrote:

> Rolnicy jecza, ze nie ma kto pracowac na polu, szpitale narzekaja na
> brak personelu, a ludzie powoli zauwazaja, ze zawody wazne dla systemu
> (pielegniarki, sprzedawcy, strazacy, listonosze, policjanci, sprzatacze
> itd.) slabo zarabiaja, wiec pojda chyba podwyzki dla medykow.
> A jak - partia oglosila - ok. 10 maja kryzys sie skonczy,to i otworza
> granice, to moze zacznie sie ruch?

//ale do maja to wam gospodarka stanie...

13. Data: 2020-03-30 04:15:56

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-29 16:31, Kviat wrote:
> Wielu ludzi zmyliło powszechne mniemanie, że jeżeli jakaś praca wymaga
> długotrwałego i specjalistycznego - a więc i drogiego - wykształcenia,
> to na pewno musi być wysoko wynagradzana. Bo bez wątpienia praca grafika
> komputerowego, czy programisty wymaga takiej specjalistycznej wiedzy.
> Trzeba w końcu zmienić myślenie i przyjąć do wiadomości, że praca
> salowej w szpitalu (sprawdzić, czy nie ksiądz...) jest ważniejsza, niż
> ładniejszy button do wysyłania przelewów.

Gdzies ty widziala wysokowynagradzanych grafikow/programistow...?

//najwyrazniej znow przedawkowalas jakis levacki portal!

14. Data: 2020-03-30 04:22:24

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-29 17:13, Sylvio Balconetti wrote:

> Zgadza sie i wlasnie o tym coraz wiecej sie mowi. Bogate gospodarki
> sobie jakos poradza, tym bardziej ze kryzys dotyczy wszystkich (wyjatki
> Pln. Korea, Turkmenistan i in.), wiec bogatsi beda sie bogacic,
> biedni... Czyli beda wieksze ruchy migracyjne - Balkany zarygluja, Bug
> moze nie, ale Odry/Nysy, Lasu Bawarskiego raczej nie.
>
> Btw. Od lat robie sobie wywczasy w Alpach i tam to obserwuje, ze coraz
> czesciej slyszysz wsrod obslugi czeski i wegierski, a w naszych
> okolicach tez polski, rosyjski, rumunski (te jezyki rowniez na budowach,
> w szpitalach, domach starcow).

Jeszcze z rozrzewnieniem bedziesz wspominal te europejskie jezyki, gdy
bedziesz mial wybor pomiedzy nilo-saharyjskim a nigero-kongijskim...

15. Data: 2020-03-30 04:25:52

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-29 16:03, Kviat wrote:

> Wizja, że wygrają twoi, to wystarczająca sankcja dla normalnych ludzi.
> A jak wygrają, to sankcje dla Polaków będą dramatyczne. Jeszcze
> zatęsknisz za czasami, gdy nie musiałaś pytać urzędnika, czy wolno ci
> wyjechać na urlop.

No popatrz jaki pech...!
A ja do konca pierwszej komuny paszportu nie mialem.

//znaczy, twoi wroca...?

co to gozdek jest :)
Duda 2020
Szaleńcy