Ortodonta

1. Data: 2004-12-01 21:48:41

Temat: Ortodonta
Od: "Reader" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję naprawdę najlepszego,
lub kliniki stomatologicznej,

proszę o ukierunkowanie mnie u kogo mogę liczyć na solidne leczenie (bez
obawy utraty zdrowia ... ) - preferowana kompleksowość usług (ortodoncja,
implantologia, ... ),
Interesuje mnie głównie obszar małopolski i Katowic,
ale jeżeli ktoś zna b, dobrych specjalistów, to możę być także cała Polska

pozdrawiam, z góry dzięki za podpowiedzi
Maciek

2. Data: 2004-12-02 21:47:07

Temat: Re: Ortodonta
Od: "gośka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuję naprawdę najlepszego,
> lub kliniki stomatologicznej,
>
>Ja chodze do ortodonty w rzeszowie na ul.ofiar katynia przyjmuja tam
specjalisci ktorzy kształcili sie w USA i wspaniale to robia.
podaje tel:017-86-30-472 "LADENT" dzwonic po 13.00

Gośka

skutki radioterapii....???????? help
narkoza, tetniak
Uczenie med. w Poznaniu, a we Wrocławiu.
Krew na posiew?
mięśnie twarzy delkolt i szyi