Ortopeda w Częstochowie - kolano

1. Data: 2005-09-28 19:42:11

Temat: Ortopeda w Częstochowie - kolano
Od: "pawel_k" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

od dwóch lat mam problem z kolanem, byłem już u kilku 'specjalistów' i mam
kilka różnych diagnoz, nałykałem się różnych tabletek, byłem naświetlany
laserem itp. A kolano ciągle boli... W związku z tym mam pytanie: czy
możecie polecić w Częstochowie sprawdzonego ortopedę, który specjalizuje się
w stawie kolanowym? I najlepiej, żeby przyjmował na NFZ bo z kasą kiepsko...

Pozdrawiam

P.

2. Data: 2005-09-30 08:21:07

Temat: Re: Ortopeda w Częstochowie - kolano
Od: "Aga" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pawel_k" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> Witam, czy możecie polecić w Częstochowie sprawdzonego ortopedę, który
> specjalizuje się w stawie kolanowym? I najlepiej, żeby przyjmował na NFZ
> bo z kasą kiepsko...
>
> Pozdrawiam

W przychodni przyszpitalnej na parkitce jest talki specjalista tylko os
spraw kolana, nazwiska nie pamietam, ale nie trudno będzie tam trafić i
dowiedziec się szczegółów. Pozdrawiam

3. Data: 2005-09-30 14:48:58

Od: "pawel_k" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> W przychodni przyszpitalnej na parkitce jest talki specjalista tylko os
> spraw kolana, nazwiska nie pamietam, ale nie trudno będzie tam trafić i
> dowiedziec się szczegółów. Pozdrawiam

Dzięki, już pytałem. I otrzymałem odpowiedź, że tam wszyscy znają się na
kolanie... jak byś mogła sobie przypomnieć nazwisko byłbym wdzięczny.

dziękuję i pozdrawiam

P.

ból piersi
jelito grube