Orzechówka

1. Data: 2010-07-29 09:44:51

Temat: Orzechówka
Od: "Gejzero" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy orzechy włoskie w tym okresie nadają się jeszcze na zrobienie
orzechówki, nie są za stare ?

Gejzero

2. Data: 2010-07-29 10:01:03

Temat: Re: Orzechówka
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Jul 2010 11:44:51 +0200, Gejzero napisał(a):

> Witam,
>
> Czy orzechy włoskie w tym okresie nadają się jeszcze na zrobienie
> orzechówki, nie są za stare ?
>
> Gejzero

Weź jeden i przekrój - jeśli ma wnętrze mleczne, to się nadają.

3. Data: 2010-07-29 11:39:00

Od: "pluton" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy orzechy włoskie w tym okresie nadają się jeszcze na zrobienie
> orzechówki, nie są za stare ?

Niby mówi sie o przełomie lipca i sierpnia. Ale ja nastawiałem 2 tygodnie
temu
i już ręka odpadała, tak było ciężko kroić...

pozdrawiam
pluton

4. Data: 2010-07-29 13:15:04

Od: "Gejzero" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pluton" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

> Niby mówi sie o przełomie lipca i sierpnia. Ale ja nastawiałem 2 tygodnie
> temu
> i już ręka odpadała, tak było ciężko kroić...

Najwyżej młotkiem potrakruje ;)

Za chwile zjawie się w domu to sprawdzę jakie są te orzechy.

Gejzero.

5. Data: 2010-07-30 07:14:19

Od: "pluton" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najwyżej młotkiem potrakruje ;)
>
> Za chwile zjawie się w domu to sprawdzę jakie są te orzechy.

Tu nie chodzi o to, żeby rozjechac orzechy walcem :) tylko zeby
maceracja wyplukala pozyteczne skladniki.

Jezeli masz juz orzechy prawie dojrzale, to poczekaj jeszcze troche
i zrob orzechy po krzyzacku.
A orzechowke nastaw w przyszlym roku.

Wpisz w googla haslo 'nocino'.

pozdrawiam