Orzeczenie o niepelnosprawnosci - astma

1. Data: 2009-03-06 19:13:03

Temat: Orzeczenie o niepelnosprawnosci - astma
Od: "Adameo" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Chciałbym zapytać czy według Waszej wiedzy astma, mocna alergia na m.in.
pyłki i różne pokarmy to wystarczająca podstawa do uzyskania orzeczenia o
niepelnosprawnosci?

2. Data: 2009-03-06 20:01:58

Temat: Re: Orzeczenie o niepelnosprawnosci - astma
Od: Paweł Sarzała <s...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adameo" <r...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> m.in.
> pyłki i różne pokarmy to wystarczająca podstawa do uzyskania orzeczenia o

Mam wielu znajomych majacych astme oskrzelowa i posiadaja oni orzeczenia
niepelnosprawnosci z symbolem 07-S

--
Paweł Sarzała

3. Data: 2009-03-06 20:10:55

Od: "Adameo" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Adameo" <r...@b...pl> napisał w wiadomości
> >

> Mam wielu znajomych majacych astme oskrzelowa i posiadaja oni orzeczenia
> niepelnosprawnosci z symbolem 07-S

A czy jest w takim wypadku mozliwosc uzyskania karty parkingowej?

4. Data: 2009-03-06 20:19:44

Od: Paweł Sarzała <s...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy jest w takim wypadku mozliwosc uzyskania karty parkingowej?

Niestety nie.

--
Paweł Sarzała

5. Data: 2009-03-06 22:18:17

Od: Yacho <yacho1984@[googlemail].com> szukaj wiadomości tego autora

Adameo pisze:

> A czy jest w takim wypadku mozliwosc uzyskania karty parkingowej?

Pieerwsze pytanie jakie mi sie nasuwa - po co ?
Drugie pytanie - czy naprawde masz tak w powazaniu wlasne poczucie
odpowiedzialnosci spolecznej ze jestes gotow wystepowac o ptzyznanie
czegos co nie jest pomyslane wzgledem osob z podobnym tobie schorzeniem
tylko i wylacznie po to aby nie musiec ruszac wlasnych czterech liter ?

Czy gdybys mogl o taka karte wystapic to uwazasz ze osoba z astma ma do
niej takie same prawa jak osoba ktora faktycznie ma problemy z
poruszaniem sie ?

--
Jacek

6. Data: 2009-03-06 22:26:47

Od: "Adameo" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czy gdybys mogl o taka karte wystapic to uwazasz ze osoba z astma ma do
> niej takie same prawa jak osoba ktora faktycznie ma problemy z

Nie chodzi o parkowanie na miejscach dla niepelnosprawnych, tylko o uzyskanie
karty postojowej celem możliwości wjazdu do ograniczonej strefy w miescie.

7. Data: 2009-03-07 08:42:37

Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adameo pisze:

> Nie chodzi o parkowanie na miejscach dla niepelnosprawnych, tylko o uzyskanie
> karty postojowej celem możliwości wjazdu do ograniczonej strefy w miescie.

oraz "nieplacenie" w strefie parkingow platnych;).

pozdrawiam
SlawcioD

ps. tez posiadam taka karte i jak widze wolne miejsce obok wolnego
miejsca dla inwalidow to zajmuje te dla pelnosprawnych...

8. Data: 2009-03-07 09:02:20

Od: "Adameo" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> oraz "nieplacenie" w strefie parkingow platnych;).
>
> ps. tez posiadam taka karte i jak widze wolne miejsce obok wolnego
> miejsca dla inwalidow to zajmuje te dla pelnosprawnych...

Przez tyle lat mecze sie z ta choroba i mam juz dosc. Nigdy nie chcialem
zadnych zasilkow, orzeczen ani pomocy. Chcialbym miec chociaz cos z tego i
zamiast placic co miesiac 300zl za abonament parkingowy, placic tylko 2,5zl -
tyle kosztuje dla niepelnosprawnych.

9. Data: 2009-03-07 11:03:26

Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adameo pisze:

> [...]
> zamiast placic co miesiac 300zl za abonament parkingowy, placic tylko 2,5zl -

ja rozumiem, tylko mam wrazenie, ze kolega Yacho zapomnial co to jest
astma... i trzeba mu to wybaczyc...

pozdrawiam
SlawcioD

10. Data: 2009-03-07 15:50:51

Od: Yacho <yacho1984@[googlemail].com> szukaj wiadomości tego autora

SlawcioD pisze:

> ja rozumiem, tylko mam wrazenie, ze kolega Yacho zapomnial co to jest
> astma... i trzeba mu to wybaczyc...

Dobra - wycofuje się z wczesniejszej wypowiedzi - racji macie sporo, w
sumie jak ktos pracuje w strefie zastrzezonej to robi sie z tego problem.

Nie przemyślałem sprawy - sorry.

--
Jacek

Zapomoga a renta socjalna
Julia
Okulary
Turnus reh. w "Sanwicie" w Iwoniczu Zdroju
prosba