Orzeczenie o niepelnosprawnosci - astma

11. Data: 2009-03-07 16:40:24

Temat: Re: Orzeczenie o niepelnosprawnosci - astma
Od: "Jerzy" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yacho" <yacho1984@[googlemail].com> napisał w wiadomości
news:gos7f7$ooi$1@inews.gazeta.pl...

> Pieerwsze pytanie jakie mi sie nasuwa - po co ?
> Drugie pytanie - czy naprawde masz tak w powazaniu wlasne poczucie
> odpowiedzialnosci spolecznej ze jestes gotow wystepowac o ptzyznanie
> czegos co nie jest pomyslane wzgledem osob z podobnym tobie schorzeniem
> tylko i wylacznie po to aby nie musiec ruszac wlasnych czterech liter ?
>
> Czy gdybys mogl o taka karte wystapic to uwazasz ze osoba z astma ma do
> niej takie same prawa jak osoba ktora faktycznie ma problemy z poruszaniem
> sie ?
>
> --
> Jacek

A mnie sie nasuwa taki koment. po jaką cholere te uwagi ? umoralniające
jakbyś był od posła Orzechowskiego /

12. Data: 2009-03-13 15:54:53

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Yacho" <yacho1984@[googlemail].com> napisał w wiadomości

> A mnie sie nasuwa taki koment. po jaką cholere te uwagi ? umoralniające
> jakbyś był od posła Orzechowskiego /

Ano po to, aby niektórzy niepełnosprawni też zrozumieli, że nie są święte
krowy i że nie wszystko im się należy.
Bo swoją nadmierną postawą roszczeniową szkodzą całemu środowisku, a
uzyskując niepotrzebne im przywileje często uniemożliwiają ich uzyskanie
innym, bardziej potrzebującym.

Mówię ogólnie - nie w kontekście tego konkretnego przypadku.

LM

13. Data: 2009-03-16 20:09:19

Od: Sławek <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
ciach

Rany nic się tu niestety nie zmieniło :(

--
---
Pozdrawiam Sławek

Skype: slawek7239
GG: 2476820

Zapomoga a renta socjalna
Julia
Okulary
Turnus reh. w "Sanwicie" w Iwoniczu Zdroju
prosba