Os.Lewandów

From: m...@w...pl
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Os.Lewandów
Date: 30 May 2006 05:37:11 -0700

Witam,
Jutro mam spotkanie w sprawie zakupu mieszkania 3-pokojowego na os.
Lewandów w Orzechu. Mam prośbę o wszelkie wskazówki na co warto
zwrócić uwagę podczas takiej rozmowy. Jeśli ktoś jest w posiadaniu
wzoru umowy będę wdzięczna za przesłanie go na maila. Istnieje juz
sporo wątków na forum gazety dotyczacych tego osiedla jednak sa juz
troszkę przestarzałe.
Z góry dzięki i pozdrawiam,
Mika.