Oskarżam!

1. Data: 2018-12-26 01:27:18

Temat: Oskarżam!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/fr/cp0
/e15/q65/48412482_116816132695874_456279522887598080
_o.jpg?_nc_cat=102&efg=eyJpIjoidCJ9&_nc_ht=scontent-
frt3-2.xx&oh=31b92d96ae4f0ebe512dafbea8bc614d&oe=5C9
C6E7B

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

2. Data: 2018-12-26 13:12:04

Temat: Re: Oskarżam!
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-26 o 01:27, XL pisze:
> https://scontent-frt3-2.

Pogorszyło ci się. I to mocno.

Ale dobrze, że pokazujesz kto zapisuje się do narodowców i czym są te
zbieraniny niedorozwojów.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2018-12-26 14:16:52

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 26.12.18 um 13:12 schrieb Kviat:

> Pogorszyło ci się. I to mocno.
>
> Ale dobrze, że pokazujesz kto zapisuje się do narodowców i czym są te
> zbieraniny niedorozwojów.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Kolorowe oplatki moga szkodzic.

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).

4. Data: 2018-12-26 14:32:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti <s...@i...invalid> wrote: życzę.

> Kolorowe oplatki moga szkodzic.

Przeżarł się tymi tęczowymi - z hipermarketu.

5. Data: 2018-12-26 18:43:06

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26/12/2018 o 12:12, Kviat pisze:

> Pogorszyło ci się. I to mocno.
>
> Ale dobrze, że pokazujesz kto zapisuje się do narodowców i czym są te
> zbieraniny niedorozwojów.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr
nie, nie pogorszylo sie jej, to jest normalny efekt starzenia sie,
niektore kobiety staraja sie uczyc japonskiego, niektore wyjmuja z
siebie to z czym mialy problem prze lata, a Kk temu sprzyja, uwierz mi,
ze bardzo trudno sobie z tym poradzic

--
gazebo

6. Data: 2018-12-26 23:00:57

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-26 01:27, XL wrote:
> [...]
_o.jpg?_nc_cat=102&efg=eyJpIjoidCJ9&_nc_ht=scontent-
frt3-2.xx&oh=31b92d96ae4f0ebe512dafbea8bc614d&oe=5C9

dodać należy, że Naród Niemiecki, jako, pierwsza europejska nacja,
znalazł się pod nazistowską okupacja.

7. Data: 2018-12-26 23:16:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:
> [...]
_o.jpg?_nc_cat=102&efg=eyJpIjoidCJ9&_nc_ht=scontent-
frt3-2.xx&oh=31b92d96ae4f0ebe512dafbea8bc614d&oe=5C9

Kto? - naród niemiecki - skąd ta czołobitność wielkoliterowa?

> jako, pierwsza europejska nacja,
> znalazł się pod nazistowską okupacja.

Nie, nie należy. ,,Naród niemiecki" entuzjastycznie popierał zapędy Hitlera
do panowania nad światem, bardzo mu się podobała wizja bycia narodem panów
i dlatego zupełnie dobrowolnie fuehrerowi hailował, oddawał swoje dzieci na
śmierć za niego i bez najmniejszego przymusu korzystał z darmowych
niewolników z Europy Wschodniej - nikt bauerowi ani fabrykantowi ich nie
wmuszał ani nie rozliczał z traktowania ich gorzej niż bydło!
Naziści to byli NIEMCY I współpracujący ŻYDZI - a nie jacyś bliżej
nieokreślonej narodowości przybysze z obcej galaktyki, którzy to o zgrozo w
pierwszej kolejności rzucili się na biedny uciśniony, niewinny ,,naród
niemiecki"!
Nazizm to dzieło niemieckiego narodu i nie pozwolę na zakłamywanie
historii!

8. Data: 2018-12-26 23:59:49

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-26 23:16, XL wrote:
> [...]
> niemiecki"!
> Nazizm to dzieło niemieckiego narodu i nie pozwolę na zakłamywanie

Naziści, to obcy, którzy zniewolili intelektualnie Naród Niemiecki.
Istnieje teoria, że mają gdzieś na Kaukazie portal przez który
przechodzą od naszego Świata.

"Przywódcami zbrodniczej, nazistowskiej III Rzeszy niemieckiej byli
żydzi. Główny (obok Hitlera) ideolog narodowego socjalizmu, Alfred
Rosenberg - twórca teorii ,,Rasy Wyższej" - był Żydem."
https://wolna-polska.pl/wp-content/uploads/2013/09/a
13.jpg
https://wolna-polska.pl/wiadomosci/udzial-zydow-w-na
zistowskim-aparacie-terroru-2013-09
i dalej, cała lista wysokich urzędników Drittes Reich.

Naród Niemiecki, to wielki i wspaniały Naród, który jak inne wspaniałe
Narody, zdolny jest do altruizmu i tworzenia rzeczy pięknych.
Ale, jak w każdym Narodzie, istnieje określona grupa jednostek, które są
degeneratami. To druga po Słowianach, grupa etniczna, która odniosła
najliczniejsze straty ludzkie podczas II wojny.
Dzisiejszy najazd dzikiej czerni na europejskie kraje, przede wszystkim
germańskie, ma zapobiec moralnej odbudowie i ponownie zradykalizować
nastroje.

9. Data: 2018-12-27 00:10:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:
> [...]
>>

> Naziści, to obcy, którzy zniewolili intelektualnie Naród Niemiecki.
> Istnieje teoria, że mają gdzieś na Kaukazie portal przez który

Aha. LOL

> "Przywódcami zbrodniczej, nazistowskiej III Rzeszy niemieckiej byli
> żydzi. Główny (obok Hitlera) ideolog narodowego socjalizmu, Alfred
> Rosenberg - twórca teorii ,,Rasy Wyższej" - był Żydem."

Ba. Ktoś o tym nie wie?

> [...]
>

> Naród Niemiecki, to wielki i wspaniały Naród, który jak inne wspaniałe
> Narody, zdolny jest do altruizmu i tworzenia rzeczy pięknych.

Prawda? - ale jako JEDYNY zdolny był do poparcia nazizmu i brania udziału w
jego podbojach. No nie wybielajmy!

> Ale, jak w każdym Narodzie, istnieje określona grupa jednostek, które są
> degeneratami.

Ale nie w każdym narodzie dostają TAKI posłuch.

> To druga po Słowianach, grupa etniczna, która odniosła
> najliczniejsze straty ludzkie podczas II wojny.

Żydzi sondzom inaczy :-|

> Dzisiejszy najazd dzikiej czerni na europejskie kraje, przede wszystkim
> germańskie, ma zapobiec moralnej odbudowie i ponownie zradykalizować
> nastroje.

Wielokrotnie to pisałam.

10. Data: 2018-12-27 00:20:53

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 26.12.18 um 23:00 schrieb Ilona:
> [...]
C6E7B

> dodać należy, że Naród Niemiecki, jako, pierwsza europejska nacja,

Spass muss sein?

--
[...]

Franciszek
Wszystkim czubom,