Ospa wietrzna

1. Data: 2004-01-03 10:34:22

Temat: Ospa wietrzna
Od: "Magda G" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mój 14-letni kuzyn ma ospe. Caly jest wysypany, ma gorączkę. Z braku
kontaktu z lekarzem kupilismy tylko w aptece puder w płynie i tym jest
smarowany. Pytanie, jak długo trwa ospa, czym można się kąpać, jeśli nie to
po jaim czasie, i kiedy można wyjść na dwór.

Z góry dziękuje za odpowiedzi!
Pozdrawiam!

Magda

2. Data: 2004-01-03 12:18:16

Temat: Re: Ospa wietrzna
Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda G" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> smarowany. Pytanie, jak długo trwa ospa, czym można się kąpać, jeśli nie
> po jaim czasie, i kiedy można wyjść na dwór.

Wystarczy smarować tym specyfikiem wykwity, a w razie wystąpienia wysokiej
temp.(pow.38,7) robić chłodne kompresy lub podać środek przeciwgorączkowy.
Nie rozdrapywać krost (!), są swędzące, ale lepiej uważać, bo mogą zostać
blizny. Ospy nie można przeziębić, z tym wyjściem na dwór niech kuzyn
poczeka do całkowitego wyzdrowienia(do wysuszenia i odpadnięcia strupków).
Nie pamiętam ile cały proces chorobowy trwa(poszukaj w google), ale chyba
coś ok.2.tyg.
Pzdr.
Iwona

3. Data: 2004-01-03 18:24:11

Od: "Gregor" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak
I nie kąpać aż zmiany na skórze znikną.

4. Data: 2004-01-03 19:18:05

Temat: Odp: Ospa wietrzna
Od: "Magda G" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za odpowiedzi!

Pozdrawiam
Magda

5. Data: 2004-01-03 19:41:17

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gregor" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Tak
> I nie kąpać aż zmiany na skórze znikną.

Ooooczyyyywiście, zapomniałam dodać - nie moczyć(!), ale jakoś się szybko w
miarę możliwości umyć.

Pzdr.
Iwona

Ból w piersiach
okresowy tradzik...
kto mi powie ci mi jest?
Operacja na przepukline w Warszawie lub okolicy.
Arginina