Ospa wietrzna u dorosłych

1. Data: 2008-02-26 13:14:53

Temat: Ospa wietrzna u dorosłych
Od: "Normanex" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy można brać kąpiele w Balneum Hermal podczas ospy wietrznej u osoby
dorosłej (35lat). Stan choroby to ropne wykwity na całym ciele, brak
temperatury.
pozdrawiam
Normanex

2. Data: 2008-02-26 15:04:05

Temat: Re: Ospa wietrzna u dorosłych
Od: "Jolka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Normanex" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy można brać kąpiele w Balneum Hermal podczas ospy wietrznej u osoby
> dorosłej (35lat). Stan choroby to ropne wykwity na całym ciele, brak
Moja 6 letnia córka własnie skończyła chorować na wiatrówkę ma także skórę
suchą alergiczną myłam ją całą Prvegolem SVR jak zawsze ale bez kąpieli.
Myślę, że unikałabym wogóle kąpieli ze względu na to, że ospy nie można
przeziębić. Pozatym te krostki łatwo zakazić, trzeba je dodatkowo obsuszać
(spirytus salicylowy) chyba bardziej niż nawilżać. Balneum Hermal zawiera
oleje roślinne i bardziej natłuszcza tak mi sie zdaje ale może racji na 100
procent nie mam.
Pozdrawiam Jolka

3. Data: 2008-03-07 18:33:10

Od: "Beata W." <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolka <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Normanex" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

Miałam ospę w wieku 33 lat. Kapałam się wtedy w letniej wodzie z
nadmanganianem potasu. Strupki bardzo ładnie przyschły. Balneum nie poróbowałam.
Pozdrawiam
Baxie

Endokrynolog w Łódzi
re alveo