Ospamox, Augmentin...

następny post »
From: "Chris" <j...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Ospamox, Augmentin...
Date: Mon, 10 Feb 2003 18:19:05 +0100
Sender: j...@o...pl@gate.echo.com.pl

Witam

Bolalo mnie gardlo, poszedlem na pogotowie gdzie przepisano mi Ospamox
1000mg. Potem poszedlem do lekarza w szpitalu (profesor) i ten powiedzial,
ze ospamoc jest za slaby i kazal brac Augmentin 1g. Po przeczytuniu ulotek
zastanawiam sie czy to nie to samo. CZy rzeczywiscie ten drugi antybiotyk
jest silniejszy?

I Drugie pytanie . Pani w aptece sprzedala mi Augmentin SmithKline Beechem.
Wyczytalem w Kompedium lekow ze jest ten antybiotyk tez poslki, z Polfy
Tarchomin. CZy nie powinna mi sprzedac tanszego?

Chris