Ostatki :)

11. Data: 2009-02-24 22:47:59

Temat: Re: Ostatki :)
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michał" napisał:

> Otwieram kolejne. Dawno nie piłem do Moni. :D

Nie zrozumiałeś ;/

--
Pozdrawiam - Aicha

12. Data: 2009-02-24 23:17:43

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości:

> Nie zrozumiałeś ;/

Nie? ;(

michał

13. Data: 2009-02-25 07:15:35

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lut, 23:24, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Nie zdążę znaleźć, nie zdążę :DDDDDD
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha (szczególnie, że tylko 35)

Komuuu, Komuuu, bo ide do domuuu!!!

14. Data: 2009-02-25 11:12:05

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Chyba nie. Dziesięciolatki nie wybierają się na tamten świat, choćby
> uparcie twierdziły, że życie jest takie nudne i bez sensu :D

A zdarza im się mówić, że wcale nie chciały się urodzić, czy to mija z
czasem?

Ewa

15. Data: 2009-02-25 11:17:20

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> A zdarza im się mówić, że wcale nie chciały się urodzić, czy
> to mija z czasem?

Nie, takich tekstów nie słyszałam. Jeszcze?

--
Pozdrawiam - Aicha

16. Data: 2009-02-25 11:33:27

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Nie, takich tekstów nie słyszałam.

Hm....

> Jeszcze?

Nie, no mój szkodnik jest o połowę młodszy i takie rzeczy wymyśla. :(

Ewa

17. Data: 2009-02-25 11:52:10

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <m...@o...eu> tak oto plecie:

> Hm....

> Nie, no mój szkodnik jest o połowę młodszy i takie rzeczy wymyśla. :(

A uzasadniła to jakoś?

Qra

18. Data: 2009-02-25 12:00:53

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> A uzasadniła to jakoś?

No, różnie za każdym razem. Pierwsze uzasadnienie było, że jej się ten
świat nie podoba, bo jest za dużo pożarów, trąb powietrznych i takich tam.
A potem to zwykle chodziło o coś w stylu zakup nowej gazetki. Ale i tak
mnie wkurza. Ostatnio jej powiedziałam, że nikt nie chciał się urodzić,
bo to rodzice chcą, a nie dziecko. Myślisz, że dobre rozwiązanie? :)

Ewa

19. Data: 2009-02-25 12:26:59

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mnie wkurza. Ostatnio jej powiedziałam, że nikt nie chciał się urodzić, bo
> to rodzice chcą, a nie dziecko. Myślisz, że dobre rozwiązanie? :)

Nie sądzę. Potem zacznie mieć do Was pretensje, że jej chcieliście :-)

Qra, nie trzeba było mówić dziecku, skąd się wzięło... hihi

20. Data: 2009-02-25 12:39:21

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Nie sądzę. Potem zacznie mieć do Was pretensje, że jej chcieliście :-)

To jak myślisz - dać w łeb, żeby siedziało cicho i już?

> Qra, nie trzeba było mówić dziecku, skąd się wzięło... hihi

Ostatnio oglądała "Dumbo", jest szansa, że zacznie mieć pretensje do
bociana, uff. ;)

Ewa

Paręksiążek psychologicznych...
ZDRADA POLACY, ZDRADA...