Ostatni post...

11. Data: 2008-01-01 08:17:30

Temat: Re: Ostatni post...
Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@o...pl> wrote in message
news:9a471560-601b-42ae-8f7f-d75ff178d27d@w47g2000hs
a.googlegroups.com...
On 1 Sty, 03:57, "Panslavista" <p...@p...onet.pl> wrote:

> Nic z tego. Same przychodzicie i odchodzicie, gdy dochodzi do waszej
> świadomości, że podstępem i kłamstwem nic u mnie nie można osiągnąć.
> Owszem
> bywają takie, że zaskakują mnie świeżą ofertą czystej i pełnej miłości,
> ale
> szybko okazuje się, że więcej chcą brać niż dać - w innych dziedzinach,
> lub
> szukają sponsora, niekoniecznie finansowego, aby okraść go z wszelkich
> tajemnic...

Przygnębiajace to wyznanie noworoczne.

Dedykuję ci piosenkę Niemena: "A czas jak rzeka, jak rzeka płynie,
unosząc..."

12. Data: 2008-01-06 18:06:17

Od: "himera" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

uookie <u...@g...com> napisał(a):

> [...]
.googlegroups.com...
> [...]
Jerze=
> mu
> ylko

> =B3a=B6...
> zywara
> =F3w. I
>
> i =BFeby=B6 jerzy nie by=B3 takim egocentrycznym chujem jak do tej pory.

i szowinista. ewentualne mozesz sie przerzucic na facetow, moze oni nie bede
tak ci oszukiwac i odrazac.

Penis czy to prawda ze jestes
Szczęśliwego Nowego Roku!
ZYCZENIE DLA KIDNAPERA
Nawet starożytni żydzi byli tak przerażeni, że starali się tej perspektywy nawet nie rozważać.
Dlatego nie uciekniemy przed nieśmiertelnością.