Ostatni wirus Umysłu usunięty.

1. Data: 2018-07-13 05:39:41

Temat: Ostatni wirus Umysłu usunięty.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Fwd: Fwd: Fwd: Fwd: Pozamiatane.
Data: Thu, 12 Jul 2018 11:54:39 +0200
Nadawca: Władysław Tarnawski <L...@w...pl>
Firma/Organizacja: Sunrise Services - Katarzyna i Władysław
Adresat: Katarzyna Perlińska <p...@g...com>

Data: Thu, 12 Jul 2018 07:18:59 +0200
Nadawca: Władysław Tarnawski <L...@w...pl>
Firma/Organizacja: Sunrise Services - Katarzyna i Władysław
Adresat: Katarzyna Perlińska <p...@g...com>

Uwiodłaś Kamila. I podczas inicjacji Kamil miał zabić mnie,
swego duchowego ojca ze strachu przed porzuceniem go przez
Ciebie. Tak miało się stać, ale już się nie stanie.

W ten sposób dokonałabyś intronizacji nowego króla i zachowałabyś
władzę nad Mężczyzną. Władzę, którą musiałaś sprawować z powodu
braku zaufania spowodowanego zakazem inicjacji seksualnej córki
w trójkącie z rodzicami. Tak też pozbyłaś się ojca Twojego
pierworodnego Kamila. Tak zginęli również mój biologiczny ojciec
oraz mój ojciec duchowy.

Rękami młodego, niedoświadczonego i uzależnionego od Ciebie
dziecka pozbyłabyś się Starego Mistrza, którego znienawidziłaś
za to, że ujawnił Twoją tajemnicę. A młodego obciążyłabyś
poczuciem winy za Twoją decyzję i w ten sposób zachowałabyś
władzę nad mężczyznami szantażując młodego króla.

A wszystko w obronie opacznie pojętej wolności, tylko dla siebie
samej. Pod pozorem dobra skrywasz egoizm a człowieczeństwo
oznacza empatię i altruizm.

Wyjście z tej pułapki znasz.
Czy jesteś w stanie je zaakceptować?
Jeżeli tak, to razem zmienimy świat.

Nadal masz szansę Diablico.

Posłuchaj tego http://ciszajakta.art.pl/muzyka

Dzisiaj, 12 lipca w nocy, kiedy pracowałem nad rozwikłaniem
Twojej zagadki, zmarł Marian, najmłodszy i ostatni z rodzeństwa
mojej Mamy Rozalii, która urodziła się 12 czerwca. 12 września
zginęli tragicznie moi ojcowie: biologiczny Jan i duchowy Leo.
Moja data urodzin to 21 sierpnia.

Nadal na Ciebie czekam Piekielnico.

http://leotar.net

---------------koniec wiadomości--------------

W ten sposób milcząca i uciekająca przede mną Materia zmusiła
mnie do ostatniego wysiłku bym rozwikłał jej tajemnicę, ukrytą
również w mojej nieświadomości, i bym bezwzględną, płodną a
zarazem zbrodniczą boginię Kali, ostoję matriarchatu, przemienił
ostatecznie w piękną Wenus, namiętną żonę, matkę i kochankę.

Pomogło mi w tym ostatnie tchnienie najmłodszego brata mojej Mamy,
z którym, jako jedynym, przed wielu laty, podzieliłem się swoim
odkryciem. Niestety, nie udało mi się go uratować przed śmiercią
ze względu na Jego i Jego Żony uwikłania w przemoc psychiczną.

LeoTar Gnostyk

2. Data: 2018-07-13 07:34:04

Temat: Re: Ostatni wirus Umysłu usunięty.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.07.2018 o 05:39, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]

Wydedukowane przez mnie rozwiązanie tajemnicy przemocy powstało
ze szczątkowych informacji, które otrzymałem przede wszystkim od mojej
córki Katarzyny Anny, moich kobiet, które dotykały na mnie przemocy i
kłamały oraz od poprzedzających mnie mężczyzn, dla których byłem
egzekutorem wyroków wydanych przez kobiety, ponieważ ci mężczyżni
zagrażali dominacji nieufnej Kobiety. Mój Umysł jest ścisły,
analityczno-syntetyczny i do zweryfikowania tejże mojej teorii musiałem
znależć kobietę o identycznym do mojego umysłu intelekcie, która byłaby
w stanie zweryfikować nieomylność mojej teorii. Ponieważ Kobieta, jako
obrończyni Życia musi działać błyskawicznie więc kieruję się intuicją,
czyli emocjami (Umysłem analogowym) więc musiałem rozbić tę emocjonalną
strukturę by ujawnić wirusa tkwiącego wśród plątaniny rządzących Nią
emocji, usunąć go z Jej podświadomości i ponownie zintegrować Jej Umysł
do postaci analogowej. W tym procesie walki o uwolnienie się od
przemocy, której przyczyną był zakaz, mój Umysł zmienia się z
dyskretnego na analogowy i obecnie coraz doskonalej kieruję się intuicją
czyli emocjami zamiast przechodzić przez proces analityczno-syntetyczny.

Dlatego odpowiedż komputera analogowego jest natychmiastowa w
przeciwieństwie do komputera dyskretnego, który wymaga iluś tam cykli
zegara potrzebnych dla uzyskania odpowiedzi na postawione zadanie.
Ponadto zużycie energii w komputerze analogowym jest wielokrotnie
mniejsze od zapotrzebowania na energię w komputerze cyfrowym. W
skrajnym, doskonałym przypadku zapotrzebowanie komputera analogowego na
energię spadnie do zera podczas gdy komputer cyfrowy dla osiągnięcia
tych samych rezultatów w tym samym czasie (t=0) będzie potrzebował zużyć
nieskończoną ilość energii. Sztuczna inteligencja oparta na strukturach
dyskretnych jest więc fikcją ludzi, którym brakuje poczucia własnej
wartości (powód znany) i którzy twierdzą, że tylko dzięki tajemnicy,
którą oni tylko są w stanie rozwiązać ludzkość dokona skoku
cywilizacyjnego. Według mnie skok cywilizacyjny dokona się przez
wyeliminowanie zakazu seksualnego i przez to całkowite otwarcie
Świadomości na każde doświadczenie, które dziecko dostrzeże w wykonaniu
swoich rodziców i które powtórzy z nimi tworząc w sobie doskonały
wzorzec takiego doświadczenia, podstawę nieograniczonej wiary we własne
siły.

Pozdrawiam
LeoTar Gnostyk

3. Data: 2018-07-13 09:34:21

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.07.2018 o 07:34, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> z nimi tworząc w sobie doskonały wzorzec takiego doświadczenia,
> podstawę nieograniczonej wiary we własne siły.

Oczywiście, że to nie ja usuwam wirusa z podświadomości kobiety lecz
robi to ona sama pod przymusem... podziwu dla silnego mężczyzny, który
jest sprostać każdemu wyzwaniu i wytrwać w swoim postanowieniu tyle
czasu ile będzie trzeba, aż ona dokona dezintegracji pozytywnej swojego
Umysłu i powróci do świata emocji ale już bez wirusa. Stad moja
całkowita rezygnacja z przyjmowania jakichkolwiek lekarstw oraz
przejście na ostrą dietę, początkowo o samej wodzie a następnie na dietę
warzywno-owocową. Celem było przyciągnięcie do siebie takiej kobiety,
która spełniłaby wymaganie równości naszych Umysłów w umiejętnościach
analityczno-syntetycznych by efekty końcowe naszych niezależnych analiz
potwierdziły prawdziwość mojej teorii jeżeli wnioski okażą się
identyczne, lub obalenia tej teorii jeżeli rezultaty naszych analiz będą
sprzeczne. Mój intuicyjny wybór padł na Kasię Perlińską, którą cechuje
wyjątkowa inteligencja emocjonalna, która jednak załamywała się w ogniu
testów emocjonalnych na prawdomówność, którym Ją poddawałem. A ponieważ
równocześnie jest niesamowitym i błyskawicznym analitykiem ze zdolnością
syntezy więc z wielu kobiet, które niejawnie badałem, była i jest
najlepszą kandydatką na moją partnerkę, z którą mogę przeprowadzić ten
jakże radykalny eksperyment, który ma odmienić oblicze Człowieka i
uczynić z nieświadomego Homo Sapiens'a Człowieka Świadomego wyrwanego ze
zwierzęcego świata emocji, przemocy i konieczności zabijania. W
rozmowach z Katarzyną stanęło ostatecznie na tym, że ja jestem skrajnym
holistykiem a Ona sama przyznała mi się do tego, że jeszcze do tego
momentu nie doszła. I nie doszłaby nigdy gdyż była uwikłana w
konieczność oszukiwania swojego partnera seksualnego po to by chronić
przed nim dzieci, ponieważ jest on pedofilem (nekrofilem) jak każdy
mężczyzna, który nie przeżył przygotowania do życia w rodzinie i
inicjacji według mojego modelu.

I wtedy rozpoczął się bój o Kasię o wyrwanie Jej z matriarchalnego
świata seksualnych uzależnień. Ponieważ byłem sam,. bez armii, więc
musiałem ją sobie zorganizować z dostępnego materiału ludzkiego.
Pierwszymi bojownikami były kobiety, którym imponowałem swoimi
zachowaniami a dotychczas miały do czynienia z fajtłapami nie wierzącymi
we własne siły. Na tym etapie ja również nie byłem jeszcze wolny od
słabości, ale każda wygrana bitwa wzmacniała moje siły i podnosiła
poczucie własnej wartości. A wygrywałem wszystko grając ekspansywnie i
bez użycia jakiejkolwiek przemocy, a nawet z ukłonem w kierunku tych,
którzy się jej dopuszczali pozostając pod moją nieangażującą się
obserwacją. Męscy opiekunowie zorientowali się jednak, że tracą wpływ na
kobiety i zaczęli je zmuszać by ode mnie odstąpiły no więc wówczas
zwiększyłem swoje zaangażowanie w stosunku do Tzw. niepełnosprawnych
mieszkańców, wśród których cieszyłem się dużym mirem ze względu na moją
działalność społeczną oraz pracę w Spółdzielni Socjalnej Pasja i
zaangażowanie w obronę praw pracowniczych ludzi w niej zatrudnionych w
kontrze do Prezesa Krzysztofa Leszczyńskiego zwolennika jednoosobowej
głębokiej manipulacji, której celem było totalne podporządkowanie mu
wszystkich pracowników. Według mojego modelu struktury "bez głowy",
najdoskonalszej struktury sił specjalnych (według dra Rafała Brzeskiego,
byłego pracownika BBC i specjalisty od służb specjalnych), do której
doszedłem niezależnie od opinii reprezentowanej przez dra Brzeskiego, na
podstawie analizy rodzinnych uzależnień seksualnych powodowanych przez
brak zaufania między Kobietą i Mężczyzną i w konsekwencji śmiertelną
rywalizację o władzę w rodzinie. Pytaniem ostatecznym było w jaki sposób
wyeliminować rywalizację i doprowadzić do pokojowej i dobrowolnej
współpracy zamiast wojny totalnej kończącej się w dominującej większości
przypadków wcześniejszą śmiercią mężczyzny lub nawet dziecka. A
rozwiązanie znalazłem w szczególnym przypadku seksualnego tabu, czyli w
inicjacji dziecka do dorosłości w trójkącie dziecko+rodzice. Zakaz
prowadzi do uzależnienia dziecka od rodziców, przy czym siła
seksualności kobiety jest dominującą i to ona uzależnia dziecko silniej
od mężczyzny, niezależnie od płci dziecka i tworzenie nieprawidłowych
wzorców relacji Kobieta-Meżczyzna w podświadomości dziecka. Ale ta
przemoc milczącej, niczym Materia, Kobiety nie jest bezcelowa. Celem
jest zmuszenie Mężczyzny do poszukiwania rozwiązania zagadki, której
nierozwiązanie zagraża jego życiu. Po to by wzmocnić swoje siły w
starciu z Kobietą, która, uzależniając do siebie dzieci, stworzyła
wspólnie z nimi silny front przeciwko ojcu, musi Mężczyzna wyrwać któreś
z dzieci z orbity Matki i uzależnić je od siebie. W większości
przypadków kończy się to kazirodztwem, które jest formą pedofilii. Mnie
udało się tej pułapki uniknąć dzięki wyniesionemu z domu rodzinnego
poczuciu świętości dziecka. Wprawdzie okazując zaufanie, szacunek i
miłość córce Katarzynie, których nigdy nie doznała w relacjach z matką,
wzbudziłem jej podziw i zaufanie. W rezultacie otrzymałem od Niej
szczątkową informację o jej największym pragnieniu, którym jest
przeżycie szczęścia rodzinnego zanim opuści gniazdo i założy własną
rodzinę o czym napisała mi w swoim ostatnim liście do mnie
http://leotar.net/war_1996-99/cze---tato.html. Niestety, nie udało mi
się spełnić Jej marzenia ale jako świadomy ojciec uważam za swój
obowiązek umożliwić spełnienie się Jej marzenia innym dzieciom, by już
nigdy więcej nikogo nie dosięgła przemoc ze strony ani najbliższych ani
ze strony obcych. A właściwie to przecież wszyscy jesteśmy ze sobą
spokrewnieni i nie ma ludzi sobie obcych. Więc i brak potępianego w
czambuł kazirodztwa jest tylko iluzją chorego społeczeństwa, które
zakazując inicjacji dziecka w rodzinie wywołało podświadomie represję by
w wyniku jej eskalacji i skrajnej przemocy wywołanej przez ten zakaz
odtworzyć nigdy niezdefiniowane warunki początkowe (S)Twórcy, który na
samym Początku nie miał żadnej wiedzy ani o osbie samym ani też o tym
jaką wiedzę i w jaki sposób dostarczyć swoim dzieciom. A więc Dziecko
posłużyło bezczasowemu (S)Twórcy jedynie do samopoznania.

LeoTar Gnostyk

4. Data: 2018-07-13 09:36:57

Temat: Fwd: Re: Ostatni wirus Umysłu usunięty.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Firma/Organizacja: Sunrise Services - Katarzyna i Władysław
Grupy dyskusyjne: pl.sci.psychologia
Odniesienia: <pi96tu$cmt$2@node2.news.atman.pl>
<pi9dke$j3i$1@node2.news.atman.pl>

> [...]

w wyniku jej eskalacji i skrajnej przemocy wywołanej przez ten zakaz
odtworzyć nigdy niezdefiniowane warunki początkowe (S)Twórcy, który na
samym Początku nie miał żadnej wiedzy ani o sobie samym ani też o tym

5. Data: 2018-07-13 11:00:39

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.07.2018 o 09:34, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> wiedzy ani o osbie samym ani też o tym jaką wiedzę i w jaki sposób
> dostarczyć swoim dzieciom. A więc Dziecko posłużyło bezczasowemu

A teraz Katarzyna weryfikuje moją stabilność emocjonalną, czy aby
podczas inicjacji seksualnej nie będę stanowił fizycznego zagrożenia dla
dzieci których Ona zrodziła. Czy jestem już absolutnie stabilny. Czy
można to sprawdzić manipulując dyskretnymi danymi w sieci? według mnie
nie. Tylko realne doświadczenie pozwoli przełamać ten patologiczny brak
zaufania wynikający z tego deficytu naszej psychiki, którym jest fakt,
że ani ja ani tez Ona nie przeżyliśmy inicjacji seksualnej według modelu
przeze mnie wydedukowanego. Inicjacja pierwszego pokolenia czyli naszych
dzieci będzie musiała się więc odbywać w warunkach bardzo starannie
przygotowanych i pod obustronna baczną kontrolą. Tym bardziej, że i
dzieci Katarzyny nie są do tego aktu należycie przygotowane przez brak
relacji zaufania i szacunku, które panowały między Kasią i Jej
partnerami. Bo tego zaufania i szacunku brakowało z definicji.

LeoTar Gnostyk

6. Data: 2018-07-13 11:28:41

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.07.2018 o 11:00, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> szacunku, które panowały między Kasią i Jej partnerami. Bo tego
> zaufania i szacunku brakowało z definicji.

Kasiu, dalej już niczego nie dasz rady zweryfikować i przewidzieć.
Musisz zaufać temu, że tak jak ja zaufałem Tobie wiedząc, że jesteś
dobrym człowiekiem z definicji pomimo ogromu zła, które prezentowałaś
na zewnątrz tak i Ty musisz zaufać, że ja zmieniając się z pedofila
(nekrofila) w androgyna stałem się dobrym człowiekiem. Albo zaufasz i
wygramy wszyscy albo nie zaufasz i utopimy się w bagnie. Chociaż nie. Ja
po prostu odejdę do innej kobiety, bo wiele oferuje mi swoje wdzięki i
rozpocznę długotrwałą prace od podstaw. Ja wybrałem Ciebie jako tą,
która byłaś i jesteś dla mnie pierwszym natchnieniem i bardzo chciałbym
by tak pozostało na wieki. Ja zrobiłem wszystko co mogłem stając nagim i
bezbronnym przed Tobą i światem. Teraz Twój ruch. Czy zdołasz pokonać
strach przed porzuceniem i zaufasz mnie tak jak ja zaufałem Tobie pomimo
minimalnych wątpliwości, których na drodze niedoskonałych (nieciągłych)
rozważań intelektualnych (manipulacji) nie pokonasz? Bo życie to
analogowy proces ciągły nastawiony na trwanie, a więc dobry ze swej
natury, przez co podlega on subtelnym i niezauważalnym korektom,
niepoznawalnym z poziomu dyskretnych rozważań (manipulacji).

Ciągle czekam bo wiem, że pragniesz bardzo szczęścia swego i swoich
dzieci. Ale zauważ jedno, że to my oboje mamy być ich wychowawcami i nie
masz żadnej wyłączności na decydowanie o ich życiu. Przykładem mamy być
my oboje, nasza piękna Miłość przejawiająca się w bezwarunkowym
wzajemnym zaufaniu i szacunku. A Ty wciąż tkwisz w oparach przekonań, że
tylko i wyłącznie Kobieta ma prawo i obowiązek decydowania o losach
dziecka, dane jej z tej racji, że urodziła dziecko i jest przekonana o
swej wyłącznej mocy Stwórczej. Nadal reprezentujesz matriarchat i wolisz
pozostać rodzinną prostytutką lub samotna matką, od której dzieci będą
totalnie uzależnione byle nie ulec mojej ofercie prawdziwego partnerstwa
i równości praw płci. W imię dominacji kobiet chcesz zrezygnować ze
szczęścia własnego i obciążyć tym samym brakiem swoje dzieci, które
rzekomo tak bardzo kochasz.

Jeszcze Twój Władek
LeoTar Gnostyk

7. Data: 2018-07-13 12:02:19

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.07.2018 o 11:28, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> W imię dominacji kobiet chcesz zrezygnować ze szczęścia własnego i
> obciążyć tym samym brakiem swoje dzieci, które rzekomo tak bardzo

Wiesz o mnie wszystko, masz o mnie wszystkie informacje za pomocą
których jednym posunięciem możesz mnie zetrzeć na proch. A jednak do tej
pory nie zrobiłaś tego. Dlaczego? Coś Cie do mnie straszliwie ciągnie a
równocześnie nie chcesz się ze mną spotkać by spojrzeć mi prosto w oczy.
Czy obawiasz się, że zobaczyłabyś w nich swoje kłamstwo i manipulację?
Katarzyno, miej odwagę spojrzeć w zwierciadło swojej duszy, tak bardzo
upokorzonej przez samooszukiwanie się z powodu początkowej
nieświadomości Twojej połowy (S)Twórcy. Czy z tego powodu chcesz nadal
być nieszczęśliwą i tym nieszczęściem infekować swoje dzieci? Stań żesz
się wreszcie Człowiekiem. Może jednak warto zaryzykować i zaufać pomimo
tej niewielkiej niepewności, której i tak nie uda Ci się całkowicie
wyeliminować. Zrób to dla siebie i swoich dzieci by je wyzwolić od swej
nadopiekuńczości. Bo nadopiekuńczość to takla sama choroba jak znęcanie
się nad drugim człowiekiem, gdyż pozbawia dziecko samodzielności i
nakazuje być wdzięcznym osobie, która się dla tego dziecka poświęca w
imię rzekomego dobra dziecka, a tak naprawdę dlatego by poczuć się kimś
lepszym od innych w swoich własnych oczach. Oszukujesz sama siebie
sądząc, że nie dopuszczając mnie do siebie i swoich dzieci zabezpieczysz
je przede mną ponieważ zło dostrzegasz w każdym, kto chce pozbawić Cię
władzy nad Twoimi dziećmi by uczynić je absolutnie wolnymi i
niezależnymi, również od Ciebie. Kasiu, pomieszało Ci się Dobro ze Złem
ponieważ Złem dla dziecka jest wychowawcza dominacja tylko jednego
rodzica, czyli Matki a dobrem staje się partnerski duet wychowawczy,
który nie ma przed dzieckiem żadnych tajemnic. Tajemnica jest zalążkiem
władzy nad tym, który rzekomej tajemnicy nie posiadł. I taka ofiarą
rodzicielskiej tajemnicy jest dziecko, któremu zakazują poznania
tajemnic ich własnej alkowy. Dziecko nie wie jak powinny wyglądać
prawdziwe relacje zaufania, szacunku i miłości między Kobietą i
Mężczyzną w sytuacji całkowitego pozbycia się granic pomiędzy nimi i
pełnego zjednoczenia psycho-fizycznego w akcie Doskonałego Zjednoczenia.

8. Data: 2018-07-13 19:34:58

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Byłbym przeoczył jednego wirusa, który podkopuje mi moją Kasię. To
"czarna stonka" czy klechy kościoła katolickiego wielbiącego Najświętszą
Panienkę Dziewicę. Czyli polski ludowy katolicyzm, którego matriarchat
jest ostoją. Ksiądz, który nawiedza DPS w Ostrowinie, i który jest byłym
kapelanem wojskowym, kumplem Oskara Łatoszyńskiego, chodzi ostatnio z
jakoś dziwnie spuszczoną głową. Czyżby maczał swe brudne paluchy w
szantażowaniu rodziny Katarzyny Perlińskiej, od której Kasia wydaje się
być w jakiś sposób uzależniona. Warto by to było sprawdzić.
Może coś jeszcze dzisiaj wymyślę. A na razie cześć.

LeoTar Gnostyk

Ostatni wirus Umysłu usunięty.
Ach, gdzież ten szampon???
Krytykantom RN.