Ostatnio jak chodzę do lekarza to te wizyty wyglądają tak.

1. Data: 2018-01-31 14:26:59

Temat: Ostatnio jak chodzę do lekarza to te wizyty wyglądają tak.
Od: "Endriu" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio jak chodzę do lekarza to te wizyty wyglądają tak.

- Dzień dobry
- Dzień dobry
-Co Panu dolega ?.
- To i to.
- A czego Pan o de mnie oczekuje w ramach leczenia ?.
- A tego i tego.
- No to ja Panu tego nie dam.
- Do widzenia.
- Do widzenia.

Endriu

2. Data: 2018-01-31 14:50:05

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnio jak chodzę do lekarza to te wizyty wyglądają tak.
>
> - Dzień dobry
> - Dzień dobry
> -Co Panu dolega ?.
> - To i to.
> - A czego Pan o de mnie oczekuje w ramach leczenia ?.
> - A tego i tego.
> - No to ja Panu tego nie dam.
> - Do widzenia.
> - Do widzenia.

Łazisz prywatnie, czy z ubezpieczenia?

Tak czy siak wszyscy tracimy czas, bo większość wizyt tak wygląda.

Prywatnie traci się dodatkowo pieniądze, i nieco więcej czasu, ale odrobinę
mniej nerwuw, bo zwykle upszejmy medyk - upszejmy tylko za pienidze- wysłuha
petenta, a to trwa.

W trakcie wizyty z ubezpieczenia medyk nawet nie pyta co dolega, więc się
nie traci na to czasu, a jedynie na dojazd, oczekiwanie i rejestrację.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

3. Data: 2018-01-31 15:22:37

Od: Marek Panek <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31.01.2018 14:26, Endriu wrote:
> Ostatnio jak chodzę do lekarza to te wizyty wyglądają tak.
>
> - Dzień dobry
> - Dzień dobry
> -Co Panu dolega ?.
> - To i to.
> - A czego Pan o de mnie oczekuje w ramach leczenia ?.
> - A tego i tego.
> - No to ja Panu tego nie dam.
> - Do widzenia.
> - Do widzenia.
>

> --
> Pozdrawiam
> Endriu

Ja osobiście nie narzekam. Od początku listopada odbyłem ok.10. wizyt i
badań specjalistycznych (jedna prywatnie: na naczyniowca w NFZ czekać
trzeba powyżej roku!). Wszędzie byłem traktowany b. przyzwoicie. Jedyne
zastrzeżenie to notoryczne spóznianie się lekarzy z rozpoczęciem pracy -
nawet o godzinę :-( .
Mało tego - uważałem za przegięcie badanie kontrolne przed szczepieniem
na grypę i dotychczas piraciłem i szczepiłem się sam. Aż tu na skutek
rotacji lekarza - zamiana delikwenta w związku z przejściem na emeryturę
- nowa lekarka zmusiła mnie do tego badania, no i proszę: wykryła
"tumorek". W związku z tym wstawiony zostałem na tzw. ścieżkę
onkologiczną (szybkiego dostępu) i po niespełna 2. mies. badań "raczka",
na szczęście niezłośliwego, sprawnie mi usunięto. Tak, że nie potępiajmy
w czambuł i totalnie nie generalizujmy. U mnie w przychodni 1. kontaktu
mogę spokojnie zarejestrować się telefonicznie; mogę też telefonicznie
zamówić recepty na stałe medykamenty (na 3 mies.). W sumie jestem
zadowolony.
pzdrw
M.

4. Data: 2018-01-31 18:03:28

Od: "Endriu" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Łazisz prywatnie, czy z ubezpieczenia?

Różnie. Ale to nie ma znaczenia, bo ci sami lekarze co siedzą prywatnie, są
zakontraktowani równolegle w ubezpieczalniach.

Endriu

5. Data: 2018-01-31 19:59:57

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> telefonicznie; mogę też telefonicznie zamówić recepty na stałe
> medykamenty (na 3 mies.). W sumie jestem zadowolony.

Ile dałeś w łapę?

> [...]
> (szybkiego dostępu) i po niespełna 2. mies. badań "raczka", na szczęście
> niezłośliwego, sprawnie mi usunięto.(...)W sumie jestem zadowolony.

Z tym zadowoleniem po krojeniu to odczekaj,
aż ci się wszystkie powikłania wyklują.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

kwestie merytoryczne
Kilka uwag o reformie służby zdrowia
Re: Kilka uwag ... ad 5 pisemna zgoda na każde badanie
Re: Kilka uwag o reformie służby zdrowia
Re: Kilka uwag o ad 2 nagrywanie wizyty