Ostre bóle żołądka przy chemi POMOCY

1. Data: 2004-06-15 11:57:03

Temat: Ostre bóle żołądka przy chemi POMOCY
Od: "borkow" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jestem chory na ziarnicę złośliwą 4b. i przechodzę chemię. Parę dni po
chemii (nie każdej) napadają mnie ostre i przewlekłe, trwające około
tygodnia czasu bóle żołądka. Bóle są na tyle silne, że nawet morfina MST60
nie pomaga. Nikt mi nie jest w stanie powiedzieć co to jest a tym bardziej
jak temu przeciwdziałać.
PROSZĘ O POMOC
dziękuję
Andrzej

2. Data: 2004-06-15 15:41:49

Temat: Re: Ostre bóle żołądka przy chemi POMOCY
Od: nonnocere <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

borkow wrote:

> [...]
> nie pomaga. Nikt mi nie jest w stanie powiedzieć co to jest a tym bardziej

Próbowałeś może zasięgnąć konsultacji w poradni leczenia bólu?
--
Pozdrawiam, Magdalena S. (dzidzia ~IX,X 2004)

3. Data: 2004-06-15 21:00:23

Od: "borkow" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Próbowałeś może zasięgnąć konsultacji w poradni leczenia bólu?
> --
> Pozdrawiam, Magdalena S. (dzidzia ~IX,X 2004)

Dzięki, ale chodziło mi o jakąś konkretną radę co to może być.
Niemniej jednak to dobra rada.
Andrzej

choroba Willsona - fundacja?
grupy krwi