Ostry dyżur

1. Data: 2000-03-03 11:38:31

Temat: Ostry dyżur
Od: "Tomasz Kubiak" <t...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Wiem, że moja prośba jest off topic, ale nie do końca.
Zawsze fascynowała mnie medycyna, ale skończyło się na studiach
chemicznych.
Czytam różne popularnonaukowe książki, magazyny i oglądam jeden (wg.
mnie)
z najciekawszych seriali medycznych "ER" (nie chodzi mi o jego ocenę
merytoryczną, chociaż mile widziana na priv). I tu zaczyna się problem.
Gdyby to był instytut farmakologii to niezawracał bym Wam głowy, ale
przy tym serialu przydałoby się tłumaczenie, z tłumaczenia.
Czy możecie polecić odpowiednią lekturę(w "Encyklopedii zdrowia" PWN
prawie nic nie
można znaleźć)? Mniemam, iż serial jest konsultowany z lekarzami, w ich
poszczególnych
specjalnościach (mam nadzieję, że się nie mylę, bo nic mnie tak nie
wkurza, jak bełkot
pseudonaukowy w rożnego rodzaju mediach dot. chemii).

Tomek Kubiak

2. Data: 2000-03-03 22:39:49

Temat: Odp: Ostry dyżur
Od: "SG" <n...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Serial ten jest NA PEWNO konsultowany z lekarzami, bo wyjatkowo jak na tego
typu produkcje nie ma tam bledow merytorycznych. Sa za to istotne roznice co
do procedur i lekow ( nazw ) ze wzgledu na odmiennosc amerykanskiego
systemu.
Pozdrawiam,
SG
Użytkownik Tomasz Kubiak <t...@k...net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:XuNv4.26221$W...@n...tpnet.pl...

3. Data: 2000-03-07 03:03:41

Od: "Jakon" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co prawda nie jestem lekarzem, ale mój wujek jest i niewiem czy oglądasz
może na discowery program er ale to wszystko niejest tak szybkie jak w
ostrym dyżurze wsz ystko jest powoli konsultowane i rozwarzane. Na diskowery
ostatno przywieziono faceta postrzelonego między oczy i do postawienia
pełnej diagnozy mineły trzy godziny i nik nie latał i nie wariował wszystko
spokojnie i z rozwagą

pozdrowienia

epilepsja
karmienie naturalnne