Osy na dzialce

21. Data: 2003-07-09 23:34:29

Temat: Odp: Osy na dzialce
Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boletus <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:

> Wg "Wielkiego Mistrza" niebawem rośliny będą
> produkowane w laboratoriach ze sztucznej kupy
> komórek-już chyba są,bo te wszystkie fikuśne
> odmiany diabła warte:usychają bez przyczyny,
> wymarzają,chorują itd.:)

:-))) 99% kup komórek jako rośliny doniczkowe, które znajdują się w
sprzedaży jest robionych w probówkach - bo najtaniej i najzdrowsze:-))),
podobnie z cebulami.
Nasiona (także 99% dostępnych w handlu) wytwarzane są w np. procesach
somatycznej embriogenezy:-), i kupujesz je boletusku w sklepie myśląc, że
komuś chce się biegać po łąkach i zbierać nasionka:-) (chyba, że Pan Łuczaj
od łąk - takie są ceny za nasiona prosto z natury).

Pozdrawiam
p...@r...pl

22. Data: 2003-07-10 00:28:02

Temat: Re: Osy na dzialce
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Łuczaj
> od łąk - takie są ceny za nasiona prosto z natury).

Już nie kupuję:)Pisałem ponad godzinę temu Michałowi.

Pozdrawia boletus

23. Data: 2003-07-10 12:47:53

Od: "Jacek Duma" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"boletus" <b...@o...pl> wrote in message

> Już nie kupuję:)Pisałem ponad godzinę temu Michałowi.

Boletus, a mozesz sie pochwalic co na tej swojej dzialce/ogrodzie hodujesz ?

:-)

JD

24. Data: 2003-07-10 13:05:28

Od: "szanna1" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zachodowac pająki. Skutecznie wytępią. Do mnie od lat przylatywały do
kwiatow ( na balkonie) W zeszłym roku miałam pająka. Bardzo dużo wpadało do
sieci ( cwany, wiedział w którym miejscu na ich trasie zrobić siec) i
błyskawicznie je załatwiał. Zostawały po nich tylko koniuszki odwłoków. A w
tym roku osy już nie przylatują.
Ania

Użytkownik "KK" <k_konopacki[@]gazeta.pl> napisał w wiadomości
: Witam
:
: W domku na mojej działce zadomowiły się osy. Jak je skutecznie przepędzić
: lub wytępić?
: Są dość uciążliwe - w ciągu ostatnich dwóch tygodni 3 razy kogoś
: zaatakowały.
:
: Z góry dziękuję za pomoc
:
: --
: Pozdrawiam - Krzysiek (KK)
:
:
:
: --
: Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

25. Data: 2003-07-10 13:24:20

Od: "Jacek Duma" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, jak sie przebierasz, to mozna Cie zrozumiec. To jak w piesni ludowej:
> "To nie jest takie mile ani wesole
> Posadzic sobie pszczole na dupe gole."

I wlasnie o to chodzi. Dlatego nie rozumiem sakrastycznego tonu boletusa
zwyzywajacego wszystkich i wszystko ...

JD

26. Data: 2003-07-10 14:30:45

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek Duma <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bejpfs$5g9$...@n...onet.pl...
> "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> wrote in message

> I wlasnie o to chodzi. Dlatego nie rozumiem sakrastycznego tonu boletusa
> zwyzywajacego wszystkich i wszystko ...

Zwyzywanie, to taka boletusowa forma ekspresji :-)
--
Pozdrawiam, Kaśka

27. Data: 2003-07-10 14:57:58

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek Duma <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bejvi4$k4o$...@n...onet.pl...
> "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message

> To ja dziekuje za taka ekspresje ;-)

Każdy by podziękował :-)
--
Pozdrawiam, Kaśka

28. Data: 2003-07-10 15:07:55

Od: "Jacek Duma" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

29. Data: 2003-07-10 17:19:57

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Absolutnie zgadzam sie z Boletusem. Hodowanie roslin nieprzystosowanych
> do miejscowych warunkow nie ma wiekszego sensu. Chuchra wymagajacych
> stalej intensywnej opieki sa nie dla mnie.

Spodobała mi się wczoraj zasłyszana nazwa "rośliny bezobsługowe". Sadzisz i
samo rośnie. I naprawdę sporo jest takich.

Osy po kilku latach porzuciły wreszcie swoje gniazdo we floksie szydlastym.
Duża ulga dla plewiącej:-)

Pozdrawiam, Basia.

30. Data: 2003-07-10 17:21:13

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Siciarski" <p...@r...pl> wrote in message

> Nasiona (także 99% dostępnych w handlu) wytwarzane są w np. procesach
> somatycznej embriogenezy

Co to takiego - możesz jakoś przystępnie? Chcę wiedzieć, na co wydaję
pieniądze!

Pozdrawiam, Basia.

co jest ładne i nie pachnie?
paprotka